شناسهٔ خبر: 104289 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم کرج در مجلس:

من و خانواده‌ام به روستایی بودن افتخار می‌کنیم / نمی‌دانم دوری از محرومان برای چیست؟

اکبریان43 نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: من و خانواده‌ام روستایی بوده به روستایی بودن و حرکت در مسیر ولایت و انقلاب افتخار می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» عزیز اکبریان نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی اظهار نظرهای اخیر و توهین به روستائیان در کرج اظهار داشت: اکثریت مطلق انقلابیون بچه‌های روستا بودند و بسیاری از کسانی که امروز هم از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، همان روستایی‌ها هستند.

وی افزود: نمی‌دانم دوری از روستاییان و بیان مطالبی که منجر به خدشه به وحدت و اتحاد ملی شده و میان اقشار مختلف فاصله می‌اندازد، به چه دلیل در شرایط امروز مطرح می‌شود.

فرمانده اسبق سپاه کرج بیان داشت: در دوره‌ای ملت ایران با هدایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و برای دستیابی به اصول و آرمان‌هایی قیام کرده و لحظه‌ای برای دفاع از اصول و ارزش‌های خود درنگ نکردند و این تلاش تا به امروز نیز ادامه دارد.

اکبریان گفت: من روستایی هستم و خانواده من نیز روستایی هستند و ما به روستایی بودن و در کنار مردم بودن و کار و خدمت به مردم به ویژه روستایی‌ها افتخار می‌کنیم.

وی افزود: این حرف به معنی مخالفت با پیشرفت و توسعه و مدرنیته نیست، بلکه ما پیشرفت و توسعه را هم با هدف تحقق اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌خواهیم و پیشرفتی که ما و انقلاب ما را از خواستگاه‌های ابتدایی یعنی مناطق محروم و روستایی دور کرده و به تجمل گرایی و اشرافی‌گری برساند، قبول نمی‌کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس تاکید کرد: روستاییان و مردم ساکن مناطق محروم از ابتدای حرکت انقلابی امام خمینی (ره) با ایشان همراه بوده و نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، بازسازی خسارات جنگ تحمیلی و بالاخره دفاع از اسلام و انقلاب داشته اند و امروز هم حامی ولایت و انقلاب هستند.

اکبریان گفت: اگر این حرف‌ها به معنی طعنه زدن به مردم روستایی مطرح شده، باید گفت که اگر این روستایی‌ها نبودند، امروز انقلاب به دست نااهلان افتاده بود.

نظر شما