شناسهٔ خبر: 103468 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نقوی حسینی:

اگر قوه قضائیه در اجرای حکم مهدی هاشمی تعلل کند مردم قضاوت بدی خواهند کرد

سیدحسین نقوی حسینی431 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی گفت:اگر اجرای این حکم با تعلل و تاخیر روبرو شود قطعا برداشت مردم تغییر خواهد کرد لذا انتظار داریم که دستگاه قضایی قاطع و محکم این حکم را اجرایی کند.

به گزارش «نماینده» حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس با اشاره به عدم اجرای حکم مهدی هاشمی، اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات جدی ما در حال حاضر مفاسد اقتصادی در کشور است، مردم و ارکان نظام بویژه مقام معظم رهبری خواستار پیگیری و جلوگیری از این امر هستند.

وی  با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری اوج حساسیت ایشان را در این خصوص نشان می داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  مهدی هاشمی را یکی از نمادهای مفاسد اقتصادی در جامعه دانست و گفت: آحاد مردم با حسیاسیت این موضوع را دنبال می‌کنند و قصد اطلاع از این موضوع را دارند که قوه قضائیه به عنوان یک نماد مبارزه با مفاسد چگونه با این سمبل فساد اقتصادی برخورد خواهد کرد.

نقوی حسینی افزود: تاکنون قوه قضائیه در خصوص روند پرونده مهدی هاشمی اقدامات خوبی را انجام داده است و تحت فشار، جنجال و تاثیر کسی قرار نمی‌گیرد و ضمن دفاع قاطع از حقوق ملت حقوق آنها را پیگیری می‌کند.

وی اجرای حکم هاشمی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم به دنبال اجرای حکم هستند زیرا، اگر اجرای حکم با تعلل و تاخیر روبرو شود قطعاً برداشت مردم تغییر خواهد کرد لذا انتظار داریم که دستگاه قضایی قاطع و محکم همانگونه که تاکنون این پرونده را پیش برده در اجرای این حکم نیز قاطعنامه عمل کند و متخطی را به  سزای عمل خود برساند تا مردم بدانند که آنچه که در قانون اساسی مبنی بر یکسان بودن همه برروی آن تاکید شده اثبات شود.

نظر شما