شناسهٔ خبر: 102997 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هدف‌گذاری اصلاح‌طلبان برای اکثریت کرسی‌های مجلس است

عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای کسب اکثریت کرسی‌های مجلس گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌دنبال اجماع کلی هستیم.

به گزارش «نماینده» محمدرضا عارف ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه راهبرد اصلی ما که تا به امروز به آن عمل کرده‌ایم، اجماع همه اصلاح طلبان است، اظهار داشت: امیدواریم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ‌با اجماع کامل شرکت ‌و این راهبرد را مدیریت می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه اصلاح‌طلبان برای کسب اکثریت کرسی‌های مجلس ابراز کرد: ما چیزی که در دستور کار قرار داده‌ایم، ارتقای جایگاه مجلس است. همچنین هدف‌گذاری ما داشتن یک مجلس متخصص با ویژگی‌ها و برجستگی‌هایی است که بتواند در سطح منطقه و سطح کلان ملی برنامه‌ریزی کند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید براینکه کسب اکثریت کرسی‌های مجلس در دستور کار اصلاح‌طلبان قرار دارد، تصریح کرد: به‌نظر من اصلاح‌طلبان این طرفیت را دارند که اکثریت کرسی‌های مجلس را به‌دست آورند.

عارف با اشاره به فعالیت‌های بنیاد امید ایرانیان در سطح کشور اظهار داشت: بنیاد ایرانیان در کل کشور فعال است ولی در شش استان کشور ما شعبه داریم.

وی با اشاره به اینکه آمادگی تاسیس شعبه در ۱۰ استان را داریم، بیان کرد: در ماه‌های آینده در ۵ یا ۶ استان کشور شعبه بنیاد را افتتاح می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران گفت: بنده چندین بار از عملکرد تیم مذاکره کننده تشکر کرده‌ام و با توجه به اینکه مذاکرات نفس‌گیری انجام شد، در عین حال دستاوردهای ارزشمندی را کسب کرده‌ایم، طی چند روز بعد از اتمام مذاکرات، آثار را مشاهده می‌کنیم که افکار عمومی جهان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و نگاه جدیدی دارند.

عارف با بیان اینکه ایران همواره در منطقه تاثیرگذار بوده است، عنوان کرد: هم‌اکنون این واقعیت را دنیا بهتر می‌بیند، تعداد و تقاضای سفرهای مسئولان سیاسی کشورها دستاورد عظیمی است. امیدواریم این دستاوردها را در مسائل داخلی و به‌ویژه در اقتصاد، معشیت و اشتغال جوانان شاهد باشیم.

نظر شما