شناسهٔ خبر: 102205 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: عصر امروز

بی عفتی جدید از مسیح علی نژاد!

مسیح علی نژاد431 مسیح علی نژاد در دور جدید ترویج بی حیایی و بی حجابی و بی عفتی به هوادارانش و سایر اصلاح طلبانی چون خودش در صفحه آزادیهای یواشکی فراخوان داده که برای ساخت فیلمی مستند ویدئوهایی از خود در ضدیت باحجاب گرفته و از طریق وایبر و تلگرام و ایمیل برای او ارسال کنند!

به گزارش  «نماینده»،  کارنامه ننگین مسیح علی نژاد را باید یک روزمه کاری از علاقه های اصلاح طلبانی دانست که دنبال آزادی های بی حد هستند.
بنا بر این گزارش دیگر کارهای علی نژاد ارزش خبری برای پوشش خبری ندارد چون وی به حد اعلای فساد رسیده است و خودش نیز به یک فاحشه تمام اعیار و سوپر استار پورنو تبدیل شده است ولی اخبار وی فقط برای یادآوری اقدامات اصلاح طلبانی است که رفتار و گفتار و اعمال آنان در پی ساختن علی نژادهای دیگری می باشد.
مسیح علی نژاد در دور جدید ترویج بی حیایی و بی حجابی و بی عفتی به هوادارانش و سایر اصلاح طلبانی چون خودش در صفحه آزادیهای یواشکی فراخوان داده که برای ساخت فیلمی مستند ویدئوهایی از خود در ضدیت باحجاب گرفته و از طریق وایبر و تلگرام و ایمیل برای او ارسال کنند!
 اما نکته جالب ماجرا آنجایی می باشد که وی برای این اقدام خود سخنان و تصویر بدون صورت یک دختری را گذاشته که مدعی شده در دانشگاه با اجبار به حجاب روی آورده و دچار عارضه پوستی شده است.  "...این فیلم دختر دانشجوی جوانی است از ایران که شرح می دهد حجاب اجباری چه بلایی سر او می آورد..." 

نظر شما