شناسهٔ خبر: 101621 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رحماندوست:

مجلس درخصوص توافق هسته‌ای مقابل زیاده‌خواهی می‌ایستد/توان نظامی کشور ربطی به طرف غربی ندارد

«مجتبی رحماندوست» در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ مجلس بی‌شک جلوی هر گونه دسترسی به مراکز نظامی کشور و یا هر تقاضای زیاده‌خواهانه دیگری از سوی ۱+۵ خواهند ایستاد.

به گزارش «نماینده»مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع‌‌گیری‌های آمریکا پس از توافق وین گفت: بحث توانمندی نظامی ما هیچ ارتباطی به آمریکا و طرف غربی ندارد و خارج از دایره مذاکرات هسته‌ای است.

وی با محکوم کردن سخنان وزیر آلمانی که گسترش رابطه تجاری با ایران را منوط به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی از سوی کشورمان خوانده بود اظهار داشت: طرف غربی این موضوع را باید در خواب ببیند که ایران از اصول خود دست بردارد.

رحماندوست هدف از تقاضای بازرسی از مراکز نظامی کشورمان به بهانه اجرای توافق هسته‌ای را دستیابی به اسرار نظامی ایران برشمرد و گفت: نمایندگان مجلس بی‌شک جلوی هرگونه دسترسی به مراکز نظامی کشور و یا هر تقاضای زیاده‌خواهانه دیگری از ۱+۵ خواهند ایستاد.

وی افزود: مگر بسیجی‌های دوران امام و بسیجیان جوان این دوره مرده‌اند که دشمن بتواند از مراکز نظامی ما بازرسی به عمل آورد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر جنگی رخ دهد. عاملان آن خواهند فهمید که تهدید ایران نتیجه معکوس می‌دهد.

نظر شما