شناسهٔ خبر: 101393 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجلس در مطالعه متن مذاکرات حساسیت نشان خواهد داد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس در مطالعه متن این مذاکرات نهایت حساسیت را از خود نشان خواهد و ذره‌ای از منافع ملت کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: تصویب متن مذاکرات باید براساس مصالح و منافع ملی ایران باشد.

به گزارش«نماینده» ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری بارها تیم مذاکره کننده ایرانی را امین، شجاع و کارآمد دانستند، گفت: حقیقتا هم تیم هسته‌ای کشورمان تلاش زیادی را برای به سرانجام رسیدن این مذاکرات از خود نشان دادند، بنابراین این تیم از حمایت ایشان و مسئولان داخلی و ملت برخوردار هستند.

وی افزود:‌ همان‌گونه که تیم هسته‌ای کشورمان در مقابل زیادی خواهی‌های گروه 5+1 و به خصوص آمریکا ایستاده‌اند و از منافع ملی پاسداری کرده‌اند. باید از این پس مراقب فریب‌های‌شان به خصوص آمریکا در تصویب متن مذاکرات هسته‌ای باشند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: اگر مذاکرات با کارشکنی‌های کنگره آمریکا و لابی صهیونیسم به تصویب نرسد، دلیلش قطعا زیاده خواهی‌های طرف مقابل است. آنها بلافاصله پس از قرائت بیانیه شروع به تفسیرهای‌شان از متن این مذاکرات کردند که این ادعاهای آنان به هیچ‌وجه مورد قبول ما نخواهد بود.

صادقی با بیان اینکه مجلس در مطالعه متن این مذاکرات نهایت حساسیت را از خود نشان خواهد و ذره‌ای از منافع ملت کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: تصویب متن مذاکرات باید براساس مصالح و منافع ملی ایران باشد.

 

نظر شما