شناسهٔ خبر: 101368 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

درخوست یک فعال سیاسی از بهارستان نشینان

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از وکلای ملت در خانه ملت خواست در بررسی توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ آینده ایران را مدنظر قرار بگیرند و متاثر از جو احساساتی که عده‌ای ایجاد کرده‌اند، نباشند.

به گزارش «نماینده» حبیب‌الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به تهیه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت که در بندی از آن به محدودیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به موشک‌های بالستیک اشاره شده، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که توان نظامی ما را پایین آورد تا در زمان مقرر بهتر بتواند بر ما غلبه داشته باشد.

وی تاکید کرد: موشک‌های بالستیک و هر چیزی که به توان نظامی جمهوری اسلامی ایران مرتبط باشد قابل مذاکره با طرف‌های غربی نیست و ما اجازه نمی دهیم دشمن بخواهد برای ما شرط و شروط قائل شود.

بوربور وجود موشک‌های بالستیک برای ایران را یک ضرورت دانست و گفت: ما نباید ماهیت دشمن را  فراموش کنیم. دشمن، دشمن است. قرار نیست در جهت تقویت ما گامی بردارد. آنها اگر توانش را داشتند تمام موشک‌های جمهوری اسلامی را می‌گرفتند و هیچ ابزاری برای دفاع باقی نمی‌گذاشتند.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باید به گونه‌ای تقویت شود که دشمن جرات هیچ تجاوزی نداشته باشد. ما هر مقدار که کوتاه بیاییم همان مقدار دشمن پیشروی خواهد کرد.

وی در مورد توافق هسته‌ای ایران با ۱+۵ نیز گفت: تناقضات زیادی بین اظهارات آمریکایی‌ها و برادران‌مان در ایران وجود دارد. بنابراین باید در مورد توافق، تا بررسی آن در مجلس شورای اسلامی صبر کرد.

بوربور از وکلای ملت در خانه ملت خواست در بررسی توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ آینده ایران را مدنظر قرار بگیرند و متاثر از جو احساساتی که عده‌ای ایجاد کرده‌اند، نباشند.

نظر شما