شناسهٔ خبر: 101144 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: عصر امروز

آیا این فتنه گر جاسوس نباید دستگیر شود!

همانطورکه چند وقت پیش نیز نوشتیم در تازه ترین خبر بهمن دارالشفایی فتنه گری که به غرب پناه برده و برای سایتها و شبکه های ضدانقلاب برنامه سازی می کرد و مدتی است بدون دردسر به ایران بازگشته و به اقدامات خرابکارانه خود مشغول شده است اقدامات سابق خود در خصوص دروغ پراکنی با هدف فتنه گری خود را پی گرفته است.

جولان فتنه گران پس از بازگشت به کشور در مجامع عمومی و تحریک مردم به اغتشاش این روزها پیش از پیش به چشم می آید.
بنا بر این گزارش در این ایام کم نگفتیم از عناصر اصلی فتنه که پس از فرار در سال ۸۸ به خارج، به کشور بازگشته و در حال برنامه ریزی برای اقدامات مساله دار و یا خبرچینی و تهیه خوراک برای رسانه های معاند نظام را بر عهده گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ما همانطورکه چند وقت پیش نیز نوشتیم در تازه ترین نمونه، بهمن دارالشفایی فتنه گری که به غرب پناه برده و برای سایتها و شبکه های ضدانقلاب برنامه سازی می کرده و مدتی است بدون دردسر به ایران بازگشته، به اقدامات خرابکارانه خود مشغول شده است و اقدامات سابق خود در خصوص دروغ پراکنی با هدف فتنه گری مجدد را پی گرفته است.

بر پایه همین گزارش وی شب گذشته با حضور در میدان ولیعصر(عج) تهران به دروغ مدعی شد که فتنه گران شعارهایی در حمایت از سران منحوس فتنه سر داده اند و وی آن را به دوستان خارج از کشورش گزارش داده و راهکارهای شناسایی نیروهای اطلاعاتی میان جمعیت را نیز شرح می دهد!

 اینکه چرا قوه قضاییه و دادستان محترم کشور و یا دادستان محترم تهران در خصوص این عنصر مشکوک اقدام نمی کنند جای تعجب است و به نظر می رسد تا این افراد با فتنه گری بیشتر بسترهای خود را برای ایجاد بلوایی دیگر آماده نکرده اند باید بازداشت گردند.

گفتنی است که بهمن دارالشفایی از فعالان رسانه ای ضدانقلاب و فعال در سایتهای ضدانقلابی و همچنین مجری برخی از برنامه های بی بی سی و همکار نشر ضدانقلابی "ناکجا"ی فرانسه بوده است که بصورت آزادانه در تهران در حال خوشگذرانی و اقدامات مشکوک خود می باشد.

نظر شما