شناسهٔ خبر: 101019 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

خرازی:

هرگز با طیف لاریجانی ائتلاف نمی کنیم/ در مسیر مذاکرات آمریکایی ها دوگانه عمل کردند

صادق خرازی// رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان: برخلاف برخی شنید‌ها مبنی بر ائتلاف برخی اصلاح‌طلبان با طیف آقای لاریجانی باید بگویم ما با طیف آقای لاریجانی هرگز نمیتوانیم ائتلاف کنیم.

به گزارش «نماینده» صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات برنامه خواهند داشت گفت: اصلاح طلبان برنامه های خود را در چند سطح دنبال میکنند، احزاب و گروه های مرجع با برنامه ریزی های خود در سطح ملی و استانی دنبال میکند.

وی افزود: آنچه مهم است اصلاحاتی امروز مورد اتفاق و قبول مردم است که در آن پایبندی به ارزش ها و فضیلت های ملی و دینی لخاظ شود و در عین حال تشخیص هویت دینی و ملی در آن مستتر شده باشد، امروز این تشخیص در اصلاحات خیلی خوب است، امیدواریم انتخابات مجلس در ابتدا انتخاباتی پر شور باشد و مردم نشان دهند چگونه پای نظام سیاسی خود ایستاده اند و مقاومت میکنند و این یک پیام به خارج از کشور باشد، و دوم اعتدال و منطق و عقلانیت است، کسانی که معتقدند به چهارحوب اصلی نظام، رهبری و قانون اساسی هستند بتوانند موفق باشند.

خرازی در خصوص ائتلاف حزب متبوعش با سایر گروه ها اظهار داشت: برخلاف برخی شنید‌ها مبنی بر ائتلاف برخی اصلاح‌طلبان با طیف آقای لاریجانی باید بگویم ما با طیف آقای لاریجانی هرگز نمیتوانیم ائتلاف کنیم، آنها دیدگاه های محترم و خاص خود را دارند ما نیز دیدگاه های خاص خود را داریم، بهتر این است که این دو گروه متفاوت، متفاوت بمانند.

وی همچنین تصریح کرد: در بین گروه های اصلاح طلب آرمان و هدف مشترک داریم، اگر با همه گروه های اصلاحات با همه آرمان های مشترک و اهداف مشترک به نتیجه برسیم قطعا با آنها ائتلاف خواهیم کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندا گفت: خیلی معتقد به این نیستم که برداشتن تحریم ها کشور ما را از لحاظ اقتصادی گل و بلبل میکند این تصور خیلی قابل قبول نیست، آنچه کشور ما به لحاظ منطقی و اصولی تحت تأثیر قرار دهد و متحول کند مدیریت صحیح است.

خرازی ادامه داد: مدیریت و حکم رانی مطلوب میتواند ما را به نقطه اعلی برساند، البته برداشتن تحریم، برداشتن سنگ لاخ ها ها از مسیر است، امیدوارم در این در زمینه برداشتن موانع از سر راه مدیریت کشور موفق باشند، با تدبیر این دولت امیدواریم بتوانند بهترین فرصت و بهره برداری را از برداشتن موانع داشته باشند.

این فعال اصلاح‌طلب با ابراز امیدواری از به نتیجه رسیدن مذاکرات در روزهاب آتی خاطرنشان کرد: این مذاکرات سیاسی و بین المللی زمان و حوصله زیادی را می‌طلبد چرا که باید گام به گام پیش بروند، قطعا این مسیر متعارف است، اما در این مسیر مذاکرات آمریکایی ها دوگانه عمل کردند و حرف زدند اما ظاهرا شرایط آنها امروز با واقعیت مذاکرات بیشتر هماهنگ میشود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۱۲:۳۴حسن 0 0

    مسلم است که با طیف لاریجانی ائتلاف نمی کنید چون طیف آقای لاریجانی شیفته غرب نیستند بلکه به دنبال جذب حداکثری بدون احمدی نژآد هستند. ولی شما با پشتوانه غربی به دنبال تصاحب همه جایگاهها به صورت انحصاری و بدون هر شریکی هستید.
                                

نظر شما