شناسهٔ خبر: 100776 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نجابت :

ایستادگی ایران بر منافع ملی باعث عقب‌نشینی آمریکا از کارشکنی جدیدش می‌شود

نجابت 43 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایستادگی مذاکره‌کنندگان ایرانی بر خطوط قرمز نظام را موجب بازبینی مجدد آمریکا در مواضع و عقب نشینی از کارشکنی اخیرش عنوان کرد.

به گزارش «نماینده» حسین نجابت عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد کارشکنی آمریکایی‌ها در روزهای نهایی مذاکرات هسته ای میان کشورمان و ۱+۵ گفت: آنها از ابتدا حتی بیانیه لوزان را انکار می‌کردند و متاسفانه بعضی از دوستان ما در رده‌های پایین فریب ژست رسانه ‌ای آمریکا را که عنوان می‌کرد ما به لوزان پایبندیم خوردند.

وی با یادآوری ابهامات، اجمالات و خطاهای بسیاری که بیانیه لوزان در خود داشت اظهار داشت: طرف آمریکایی با کمک رسانه‌ها بازی روانی خود را به پیش می‌برد.

نجابت از تیزهوشی و بازی نخوردن تیم مذاکره کننده ایرانی در هفته‌های اخیر سخن گفت و خاطرنشان کرد: ما متاسفانه در ژنو قدری عجله کردیم و در لوزان هم جملات دوپهلو و مبهم را پذیرفتیم؛ حال آنها می‌خواهند از همان لوزان که خودشان می‌گفتند صرفا یک بیانیه است یک توافق بسازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایستادگی اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای بر مواضع خود و خطوط قرمز نظام را موجب بازبینی مجدد آمریکا در مواضعش و عقب نشینی از سخت‌گیری اخیرش عنوان کرد.

نظر شما