شناسهٔ خبر: 100295 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

روح زیاده خواهی استکبار در مذاکرات تمامی ندارد/ چهره آمریکا ترمیم نمی شود

مصلحی وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: در مذاکرات اگر دقت کنیم خواهیم دید این روح زیاده خواهی و خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد و هر چند عده‌ای در داخل می خواهد این چهره را تلطیف کنند اما این زیاده خواهی‌ها نمی گذارد چهره آمریکا ترمیم شود.

به گزارش نماینده، حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات درباره حضور مردم در روز قدس و پیام این راهپیمایی به استکبار جهانی گفت: ریشه حرکت مقاومت و مقوله ضد استکباری، توسط انقلاب اسلامی ایران متولد و در سراسر منطقه گسترش یافته است، امروز دیگر خط مقاومت محدود به ایران، لبنان و فلسطین نیست بلکه در هر نقطه از جهان که عده‌ای آزادی خواهد حضور داشته باشند، نجوای مقاومت شنیده می شود.

وی در ادامه گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی برملا شدن چهره نفاق بعضی از کشورهای اسلامی و به اصطلاح حامی جهان عرب بود، که ارتباط آنها با رژیم صهیونیستی و استبکار جهانی مشخص شد، امروز روح انقلاب در عراق، سوریه، یمن، بحرین و تمام کشورهای منطقه به جریان افتاده که این نشان می دهد تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های غرب، ایستادگی و مقاومت است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: در مذاکرات اگر دقت کنیم خواهیم دید این روح زیاده خواهی و خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد و هر چند عده‌ای در داخل می خواهد این چهره را تلطیف کنند اما این زیاده خواهی‌ها نمی گذارد چهره آمریکا ترمیم شود.

نظر شما