شناسهٔ خبر: 100076 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علیرضا خسروی:

رژیم اشغالگر قدس به پایان عمر خود نزدیک می‌شود

خسروی 43 نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت مجامع جهانی روزبه‌روز بر وخامت حقوق بشر در فلسطین می‌افزاید.

به گزارش «نماینده» علیرضا خسروی امروز با صدور پیامی در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و آخرین جمعه آن، یادآور میراث ارزشمند حضرت امام خمینی (ره)، روز شریف قدس است؛ روزی که مسلمانان سراسر عالم با الهام از آن قائد عظیم‌الشأن، متحد و یکپارچه شعار آزادی قدس را فریاد می‌زنند.

وی تصریح کرد: تردیدی نیست که دامنه گسترده این وحدت فراگیر، اراده و قدرت خیره‌کننده‌ای را فراتر از محاسبات اتاق‌های فکر استکبار و صهیونیسم به امت اسلامی بخشیده است؛ به‌گونه‌ای که جبهه حامی رژیم جعلی صهیونیستی در برابر آن چاره‌ای جز استیصال و تسلیم نخواهد داشت.

ددمنشی‌های روزافزون رژیم صهیونیستی و قتل‌عام مردم مظلوم غزه و فلسطین خبرهای تلخی است که بیش از هر زمان دیگری اتحاد و وحدت مسلمانان و سران کشورهای اسلامی را ایجاب می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سکوت مجامع جهانی و مجالس دروغین حمایت از حقوق بشر روزبه‌روز بر وخامت اوضاع افزوده است و رژیم اشغالگر جنایتکار با کشتار مردم مظلوم به‌ویژه زنان و کودکان بی‌گناه به پایان عمر ننگین خود با نصرت الهی و همت مسلمین نزدیک می‌شود.

خسروی افزود: ضمن ادای احترام به شهدای مظلوم غزه و فلسطین عزیز، عموم مردم غیور استان سمنان به‌خصوص مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام، شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه را به راهپیمایی پرشکوه روز جمعه، نوزدهم تیرماه دعوت می‌کنم.

نظر شما