شناسهٔ خبر: 100062 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باصدور بیانیه ای صورت گرفت

فراخوان فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی برای شرکت در مراسم روز قدس

مجتبی رحماندوست/1* مجتبی رحماندوست رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی (فراگیر ترین فراکسیون) طی بیانیه ای از عموم مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش نماینده مجتبی رحماندوست رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از عموم مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و این روز مبارک را نقطه عطفی برای آزادسازی نهایی سرزمین های اشغالی فلسطین، از لوث حضور صهیونیست‌ها دانست.

متن بیانیه یاد شده به شرح زیر است:

خاورمیانه امروز شرایط ویژه ای را تجربه می کند. در عراق و سوریه تروریسم سازمان یافته و تکفیری باعث هدر رفتن سرمایه های انسانی و تخریب زیرساخت ها و مراکز بهداشتی، مدارس و مساجد آن دو کشور شده است. مصر به حکومتی بدتر از حکومت مبارک مبتلا گردیده و ترکیه با حمایت و پشتیبانی از تروریست ها، در جبهه مقابل جبهه مقاومت سنگر گرفته است. رژیم سعودی با حمله ددمنشانه و تجاوز بی رحمانه  به یمن تمام قد در خدمت جبهه استکبار قرار گرفته تا به عنوان ام الفساد منطقه این جمله تاریخی حضرت امام روزی هزار بار زمزمه شود که اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم. اوضاع امنیتی در کشورهای افغانستان و پاکستان تعریفی ندارد و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز دنباله رو کشورهای استکباری و جیره خوارانشان هستند.

رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی با رصد شرایط منطقه، اوضاع را به کام خود می بیند و در حمله به زنان و کودکان فلسطینی، جسورتر و جری تر شده است و برای نابود کردن هویت اسلامی سرزمین فلسطین استین بالا زده است. اما زهی خیال باطل.

حضرت امام خمینی (ره) با بینش و آینده نگری فوق العاده، گویا شرایط حال حاضر جهان اسلام را می دیدند و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس، آنچه صهیونیست جهانی  برای امروز دنیای اسلام و سرزمین فلسطین رشته است را پنبه کردند.

تمام آزادگان جهان در روز جهانی قدس، ناقوس مرگ بر اسرائیل را به صدا در خواهند آورد تا قطار بیداری اسلامی دوباره به سمت ریل اصلی خود باز گردد و یک صدا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان عروسک گردان حوادث تلخ منطقه را فریاد زند.

 رحماندوست در پایان این بیانیه آورده است: اینجانب به نمایندگی از نمایندگان عضو فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی که فراگیرترین فراکسیون مجلس شورای اسلامی است، ضمن دعوت از تمامی آحاد و گروهها به راهپیمایی، این روز مبارک را نقطه عطفی برای آزادسازی نهایی سرزمین های اشغالی فلسطین، از لوث حضور صهیونیست‌ها می دانم. الیس الصبح بقریب.

نظر شما