شناسهٔ خبر: 90358 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ابراهیمی:

واکنش به اظهارات جهانگیری / دولت باید انتخابات را بدون جهت‌گیری برگزار کند

ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان مظلوم نمایی می‌کنند، امروز همه امور یا به دست کارگزاران یا اصلاح‌طلبان است.

به گزارش نماینده حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با «نسیم» در واکنش به صحبت‌های روز گذشته حزب کارگزارن اظهار داشت: اصولگراها هیچ مقابله‌ای با دولت نداشته و ندارند و حتی این جناح حامی دولت است و همه ما تلاش می‌کنیم که دولت موفق شود، همه ما ملزم به رعایت فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم، در واقع هیچ اصولگرایی اصولگرا نیست الا اینکه تابع محض مقام ولایت باشد و دستورات مقام ولایت را بدون کم و کاست عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال ۹۴ مبنی بر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت گفت: همه ما باید طبق این شعار دولت را کمک کنیم، این که در برخی صحبت‌ها مطرح می‌کنند که ما مخالفان دولت هستیم و اصولگراها با دولت مقابله می‌کنند چنین چیزی دورغ و تهمت و افترا هست، اصولگراها همه‌شان بالاتفاق خواهان این هستند که دولت موفق باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: در صحبت‌هایی گفته شده است که مخالفان دولت ایجاد رعب می‌کنند و سعی در جو سازی دارند در این خصوص یک مورد را به ما ارائه بدهد در کجا چنین اتفاقی افتاده؟ کی چنین تهدیدی را کرده؟ کجا گفتند؟ اینها حرف‌هایی است که در دلشان می‌گذرد و به زبان می‌آورند.

 عضو جامعه روحانیت مبارز با یادآوری اتفاقات فتنه ۸۸ ادامه داد: اصلاح‌طلب‌ها کارهایی کردند که مردم در مقابل می‌ایستند مگر لکه ننگ ۸۸ را می‌توانند از دامنشان پاک کنند و هنوز هم که دارند از آن جریان و فتنه‌گران حمایت می‌کنند و تا این حمایت وجود دارد مردم فراموش می‌کنند جنایاتی که انجام دادند؟ قطعاً فراموش نمی‌کنند اینها با این فرافکنی و جوسازی می‌خواهند بر اعمال گذشته‌شان پوشش بگذارند و مظلوم‌نمایی کنند.

 وی با بیان اینکه برخی فعالیت‌های انتخاباتی از سوی هر دو جریان آغاز شده است : اصلاح طلبان الآن شروع به مظلوم نمایی کردند و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که ما مورد هجمه و حمله قرار گرفتیم در حالی که چنین چیزی وجود ندارد، آنها آخرین افراد را هم در پست‌های سیاسی عوض کردند چطور می‌گویند الآن اصولگراها چنین می‌کنند و چنان می‌کنند؟   اصولگراها الآن جایگاهی در سیاست جامعه ندارند کجا هستند؟ یعنی آیا مقامی یا پستی دست اصولگراها است؟ الآن که همه خلع سلاح شدند همه کار در دست یا کارگزاران است یا اصلاح‌طلبان است، این نوع حرف‌ها بیانگر آن است که این‌ها به دنبال ایجاد فضایی هستند که به صورت مظلوم وارد صحنه شوند و مظلوم هم در جامعه ما طرفدار دارد و می‌خواهند برای خودشان طرفدار جمع کنند.

وی در واکنش به صحبت‌های آقای جهانگیری مبنی بر اینکه وزاری دولت قبل روش نا مأنوسی را در فعالیت‌های انتخاباتی آغاز کرده اند که به ضرر منافع ملی است گفت: برای این حرف دلیل محکمی وجود ندارد، اصولگرایی که منافع ملی مورد نظرش نباشد اصولگرا نیست، اگر کسی واقعاً اهدافش و فعالیت‌هایش با منافع ملی مغایرت و مباینت داشته باشد ما آن را اصولگرا نمی‌دانیم ما معتقدیم که اصولگرا کسی است که منافع ملی اولویت اول او باشد و همواره اصولگراها دنبال این بودند که منافع ملی جامعه حفظ شود، وزرای گذشته و حتی در مورد وزرای فعلی اعتقاد داریم که منافع ملی مورد نظرشان است و همه باید منافع ملی را حفظ کنند مگر می‌شود کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دم از ولایت بزند و دم از نظام بزند و منافع ملی نظام را در نظر نگیرد. این حرف مسخره و مضحک است.

ابراهیمی با اشاره به بخشی دیگری از صحبت‌های شورای مرکزی حزب کارگزان در خصوص حمایت دولت از اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان اگر بتوانند یک کارهایی انجام می‌دهند و اگر بتوانند دولت را وارد صحنه می‌کنند که به نفع اصلاح طلبان کاری کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز حرکت دولت را بنا بر انصاف و عدل دانست و اظهار داشت: دولت نباید با هر عنوانی در انتخابات سال جاری دخالت نکند، ما از جناب آقای دکتر روحانی یا کانبینه‌شان انتظار نداریم که به نفع جریان خاصی حرکت کنند تا کنون نیز  اطلاعاتی مبنی بر این حرکت ندیده‌ایم اما شنیده‌ایم که فرمانداران را عوض می‌کنند و چند نفری که باقی مانده آنها را هم می‌خواهند عوض کنند

وی در پایان صحبت معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر مجلس خوبی تشکیل نشود کار دولت ناتمام است را درست ندانست و تأکید کرد: مجلس خوب و سالم نباید تابع دولت باشد، همیشه باید اینگونه باشد، یک دوره در زمان دولت اصلاحات تابع دولت بود که دیدیدم که نتیجه‌اش چه شد،   مجلس الان ما خوب است که بخشی حمایت می‌کنند و بقیه هم حمایت می‌کنند منتهی انتقاد که خود آقای روحانی نظرشان این است که سازنده است تخریبی که وجود ندارد ما معقتدیم که مجلس فعلی حامی است و هر کسی که معرفی کردند رأی آورد حالا چند نفری هم رأی نیاوردند به دلیل اینکه در فتنه ۸۸ به نوعی دخالت داشتند و این خط قرمز همه کسانی است که در خط نظام حرکت می‌کنند.

ابراهیمی همچنین تصریح کرد: دولت باید انتخابات را عادلانه و منصفانه بدون جهت‌گیری خاص برگزار کند و هر کسی که مردم به آن رأی دادند آن نماینده مردم می‌شود.

 

نظر شما