شناسهٔ خبر: 55633 - سرویس مجلس
منبع: فارس

فاطمه آلیا:

برخی خواص به برخورد گزینشی با سیره امام راحل روی آورده‌اند

آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز شاهد برخورد گزینشی برخی خواص با سیره امام(ره) هستیم که این برخورد گزینشی به ویژه در مسائل فرهنگی و اقتصادی مطرح‌شده از سوی امام دیده می‌شود.

به گزارش نماینده؛ فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به برخورد گزینشی برخی شخصیت‌ها با مکتب امام(ره) گفت: ما گاهی شاهد برخورد گزینشی برخی از خواص جامعه با سیره امام خمینی(ره) و سخنان وی هستیم که سخنان امام به صورت جامع از سوی این افراد مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و بخشی را مطرح کرده و بخش دیگر را حذف می‌کنند.

وی ادامه داد: این برخورد گزینشی به ویژه در فرمایشات امام در حوزه فرهنگ، عفاف و حجاب موضوع زنان و نیز حوزه اقتصاد دیده می‌شود همچنین ما شاهد برخورد گزینشی در فرمایشات امام در حمایت از نهضت‌های آزادی‌بخش، دوستان و دشمنان انقلاب و دشمن‌شناسی‌ها از سوی برخی از افراد هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: کسانی که با مکتب امام و فرمایشات امام برخورد گزینشی دارند به دنبال منافع خود هستند و با نگاه منفعت‌طلبانه خود با موضوعات نگاه می‌کنند.

آلیا خاطرنشان کرد: امام در وصیتنامه خود با هوشمندی تمام به برخی نکات درخصوص رفتار گزینشی برخی افراد پرداخته‌اند و امروزه ادامه خط و راه امام را می‌توان در جانشین خلف وی رهبر معظم انقلاب مشاهده کرد.