شناسهٔ خبر: 49220 - سرویس سایر حوزه‌ها

این کتاب باعث جنون آنجلینا جولی می شود!

آنجلینا به سختی تلاش کرد تا تصویر بشر دوستانه ایی از خود در افکار عمومی ارائه دهد و خود را از نگاه منفی جامعه در آن دوران دور کند.

به گزارش نماینده ؛ او احساس می کرد که داستان گروه آنجی وگروه جنیفر دیگر تمام شد و تعبیر همسر دزد بودن او به تاریخ پیوست. اما او به تازگی شنیده که به جنیفر پیشنهاد نوشتن کتاب خاطرات ش را دادند...

به همسر سابق برد پیت جنیفر انیستن پیشنهاد نوشتن زندگی نامه ی اش را با جزئیات داده اند و انتشار این خاطرات آنجلینا جولی (همراه زندگی برد پیت) را به مرز جنون خواهد رساند. به گزارش کافه سینما جولی و پیت در دوران فیلمبرداری آقا و خانم اسمیت به هم دل بستند در دورانی که هنوز براد پیت مردی متاهل و همسر جنیفر انیستنِ محبوب مردم امریکا بود.
یک منبع آگاه به هفته نامه ایی گفت:«آنجلینا به سختی تلاش کرد تا تصویر بشر دوستانه ایی از خود در افکار عمومی ارائه دهد و خود را از نگاه منفی جامعه در آن دوران دور کند. او احساس می کرد که داستان گروه آنجی وگروه جنیفر دیگر تمام شد و تعبیر همسر دزد بودن او به تاریخ پیوست. اما او به تازگی شنیده که به جنیفر پیشنهاد نوشتن کتاب خاطرات ش را دادند.»
« اگر جنیفر قرار داد نوشتن خاطرات را امضا کند سخت ترین بخش آن مربوط به زندگی او با براد پیت می شود فصلی که همه دنبال خواندنش اند.»