شناسهٔ خبر: 183986 - سرویس مجلس
منبع: ایرنا

حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران بیانگر وحدت ملت ایران است

مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران بیانگر وحدت ملت ایران و تمام گروه های سیاسی است.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی روز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران افزود: رهبر معظم انقلاب به موضوع حق قانونی ایران در عملیات موشکی به تل آویو و هیفا اشاره کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند عملیات موشکی به تل آویو و هیفا حق قانونی، شرعی، قانونی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران بود و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در صورتی که نیاز باشد و رژیم صهیونیستی پای خود را از گلیمش درازتر کند این عملیات موشکی تکرار خواهد شد.

وی افزود: اگر این سگ هار منطقه حد و حدود خود را رعایت نکند قطعا با پاسخ کوبنده تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد که ممکن است به نابودی این رژیم منتهی شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین و لبنان برای دفاع از سرزمین خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند که این اقدام آنها کاملا قانونی و شرعی است و جمهوری اسلامی ایران نیز از این اقدام کاملا قانونی و شرعی ملتهای فلسطین و لبنان حمایت می کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در پاسخ ها و واکنشهایمان نسبت به دشمن صهیونیستی نه تعلل می کنیم و نه شتاب زده عمل می کنیم، بلکه در زمان مناسب پاسخ لازم را به رژیم صهیونیستی می دهیم.