شناسهٔ خبر: 183453 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

رنجبر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای معادلات دشمن را برهم خواهد ریخت

رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر انتخاباتی که مشارکت مردم بالا بوده است، ناامیدی دشمن و عقب نشینی آنان را به دنبال داشته است.

به گزارش «نماینده»، فضل الله رنجبر با اشاره به بیانات امروز (سه‌شنبه) رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم پنج استان پیرامون انتخابات، بیان کرد: نکته اساسی که در فرمایشات مقام معظم رهبری بود ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین کرده و منجر به برهم خوردن معادلات دشمنان ملت ایران خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مردم از اقشار مختلف ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر بشوند، موجب اقتدار بیشتر ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی می شود. مشارکت مردم در انتخابات برای حل مشکلات کشور و دخالت در تعیین سرنوشت خود موضوع بسیار مهم و با اهمیتی به شمار می رود. فلذا مقام معظم رهبری بر روی مشارکت بالای مردم تاکیدات فراوانی داشته که به حق بوده و شایسته نیز می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر زمانی که دیدیم در انتخابات مختلف به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک انتخابات ملی و فراملی به خاطر اثرگذاری که دارد، هرجا که مشارکت بالا بوده است ناامیدی دشمن و عقب نشینی دشمن را به دنبال داشته است. قطعا مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه تاکید کرد: نکته حائز اهمیت بعدی انتخاب فرد اصلح است؛ فردی که دارای خصوصیاتی مانند شجاعت، کاردانی و کاربلدی و دارای تجربه بودن، پاکدستی باشد. فردی اصلح است که واقعا نگاه وی به منافع ملی کشور و عامه مردم باشد. فرد اصلح می تواند بسیار بسیار در تشکیل کابینه مقتدر و قوی برای حل مشکلات کشور موثر واقع شود.