شناسهٔ خبر: 179236 - سرویس مجلس
منبع: فارس

ایران درس عبرت فراموش نشدنی به تجزیه‌طلبان خواهد داد/ تروریست‌ها به حمایت آمریکا دلخوش نباشند

ابراهیم عزیزی شیراز نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با اقتدار نیروی زمینی سپاه و سایر قوای مسلح چنان درس عبرتی به تجزیه طلبان و دشمنان داده خواهد شد که تا ابد فراموش نکنند.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ضرورت مقابله با تجزیه طلبان، کموله، پژاک و دمکرات در منطقه اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با هر مولفه‌ای که بخواهد امنیتش را تحت تاثیر قرار دهد، با اقتدار و قاطعیت برخورد می‌کند.

وی افزود: عوامل منحله حزب دمکرات و کومله هم باید بر این باور باشند که خیلی کوچکتر از آنند که بخواهند بر امنیت کشورمان تاثیری بگذارند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن باشید با اقتدار نیروی زمینی سپاه و سایر قوای مسلحه چنان درس عبرتی به تجزیه طلبان و دشمنان داده خواهد شد که تا ابد فراموش نکنند.

عزیزی با تاکید بر اینکه امنیت تنها موضوعی است که تحت هیچ شرایطی اجازه خدشه دار شدنش را نمی دهیم، عنوان کرد: گروه های تجزیه طلب و گروه های همراه با نظام سلطه بدانند که به هیچ وجه در ایران اسلامی و در بین اقوام و مذاهب ایران اسلامی هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند.

* تجزیه‌طلبان به حمایت آمریکا دلخوش نباشند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: تجزیه طلبان، تروریست ها و همراهان آمریکا به حمایت آمریکایی‌ها دلخوش نباشند؛ اینجا ایران، مهد آزادی، ایستادگی، مقاومت و شجاعت است.

وی افزود: کموله و دمکرات هم قبلاً در ابتدای پیروی انقلاب اسلامی درس عبرت های لازم را از نیروهای مسلح و سپاه و بسیج در قائله های کردستان گرفته اند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک درخت تناور، پر ریشه و تنومند و با بهره‌گیری از ظرفیت های بی نظیر نیروی انسانی الهی و تجهیزات بسیار پیشرفته، بسیار متفاوت تر از دهه ۶۰ است و باید به دشمنان هشدار داد، آزموده را آزمودن خطاست.