شناسهٔ خبر: 179176 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

مسئولان نظام باید در مسیر رفع مشکلات جامعه به خصوص در حوزه معیشت اقدام کنند

متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است دشمن قصد دارد بعد از ایجاد فتنه و آشوب، مسئولان نظام را از حل مشکلات خسته کند لذا در شرایط حاضر که مردم توانسته‌اند مقابل دشمن بایستند، مسئولان نباید در حل مشکلات خسته شوند.

به گزارش «نماینده»، روح الله متفکر آزاد با بیان اینکه فرمایشات رهبری معظم انقلاب درباره حوادث اخیر کشور نشان می داد که ایشان تحلیل درستی از موضوعات این روزها داشته و رصد دقیقی از آن دارند، گفت: بیانات ایشان برای ملت بیدار ایران، روشنگرانه، امیدبخش و نسبت به دشمن هشدار دهنده و قاطع بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تأکید رهبری درباره اهمیت حرکت مسئولان به سمت حل مشکلات مردم، اظهار کرد: مسئولان نباید در شرایط فعلی خسته شوند که این همان خواسته دشمنان است و حالا که مردم توانسته اند در برابر فتنه دشمنان بایستند، مسئولان نظام نیز باید به سمت رفع مشکلات جامعه به خصوص در حوزه معیشت حرکت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه چالش اساسی امروز پیشرفت در مقابل رکودی است که دشمن سعی دارد آن را برای ما به وجود بیاورد، عنوان کرد: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به معنای از بین رفتن منطق لیبرال دموکراسی است که غرب آن را برای تأمین منافع خود از کشورهایی که دارای منابع هستند، به کار گرفته است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها آمریکا در خط مقدم مبارزه با ایران قرار گرفته و کشورهای اروپایی با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای خود به آنها کمک می کنند و علت آن نیز پیشرفت هایی است که جمهوری اسلامی توانسته است در سال های اخیر به آنها دست یابد.