شناسهٔ خبر: 178964 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

آخرین خبرها از رسیدگی به پرونده تخلفات در فولاد مبارکه

موسوی لارگانی عضو هیئت تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تشریح آخرین خبرها از روند رسیدگی به پرونده تخلفات صورت گرفته در این شرکت پرداخت.

به گزارش «نماینده»، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت نماینده فلاورجان در مجلس با اشاره به آخرین خبرها از روند رسیدگی به پرونده تفحص از فولاد مبارکه در قوه قضاییه گفت: این تفحص یکی از جامع ترین طرح های تحقیق و تفحص هایی بود که در مجلس تصویب و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مشاورینی که طی فعالیت گروه تحقیق و تفحص با ما همکاری داشتند و در تدوین گزارش نهایی نیز نقش قابل توجهی ایفا کردند، بعضاً از قضات برجسته دادگستری بودند.

لارگانی همچنین خاطرنشان کرد: یک روز پس از آنکه در تاریخ 11 مهر ماه گزارش نهایی هیئت تفحص از شرکت فولاد مبارکه در صحن قرائت و برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع شد، رئیس قوه قضاییه با دستوری فوری این پرونده را به دادستان تهران محول کرد و از وی خواست تا با تشکیل تیمی قوی برای این پرونده رسیدگی به آن آغاز و در سریع ترین زمان ممکن نتیجه را اعلام کنند.

نماینده فلاورجان در مجلس عنوان کرد: البته در همین راستا حدود 15 روز پیش جلسه ای از سوی دادستان تهران برگزار شد که بنده و آقای میرزایی به عنوان اعضای هیئت تفحص از فولاد مبارکه، رئیس کمیسیون صنایع و معاون پارلمانی قوه قضاییه حضور داشتیم. در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید برخی ابهامات موجود در پرونده از سوی مقام قضایی مورد سوال قرار گرفت و مقرر شد که این پرونده با فوریت رسیدگی شود.