شناسهٔ خبر: 162169 - سرویس سیاست
منبع: فارس

عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد/ رضایت‌مندی مردم رو به افزایش است

علوی وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز اعلام می‌کنیم عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد، گفت: براساس نظرسنجی‌ها هرچه از شیوع کرونا می‌گذریم نارضایتی مردم ازدستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث کرونا کمتر و رضایت آن‌ها رو به افزایش است.

به گزارش نماینده، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا استان تهران و درجمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در آغاز شیوع بیماری کرونا دغدغه‌ای داشتیم که مسائل اقتصادی و اجتماعی و عوارض ناشی از آن موجب چالش امنیتی شود، گفت: امروز اعلام می‌کنیم عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد.

وی افزود: علت این بود که مردم دیدند همه مسئولان به پرچمداری مقام معظم رهبری به صحنه‌ آمدند وجلسات هیات دولت به ریاست رئیس جمهور در تعطیلات نورزی تعطیل نشد و وزارت بهداشت نیز کاملا فعال بود.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه به لحاظ وجود کالا در فروشگاه‌ها نیز نگرانی داشتیم، عنوان کرد: اما هم اکنون هیچ دغدغه‌ای در این باره نداریم و مردم ما نجابت نشان دادند و مانند برخی کشورها به فروشگاه‌ها یورش نبردند و هم اکنون آرامش در کشور برقرار است.

علوی افزود: در این مدت نگرانی هم از بابت اقشار تنگ دست جامعه داشتیم که مردم و دولت و نیروهای مسلح به عرصه آمدند و با بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه این دغدغه هم برطرف شد.

وی با قدردانی ازعملکرد استاندار تهران و یکایک اعضای ستاد کرونای استان تهران به ویژه دکتر زالی، گفت: صیانت از تهران با شهرهای دیگر تفاوت می‌کند و اگر شما زلزله تهران را با دیگر شهرها مقایسه کنید به حساسیت تهران پی می‌برید.

وی از عملکرد رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در نمایش عملکرد همه دستگاه‌ها قدردانی کرد و افزود: اگر رسانه‌ها این گونه منصفانه به میدان نمی‌آمدند ما شاهد این آرامش نبودیم.

وزیر اطلاعات درباره شرایط کنونی کشور هم گفت: براساس نظرسنجی‌ها هرچه از شیوع کرونا می‌گذریم نارضایتی مردم ازدستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث کرونا کمتر و رضایت آن‌ها رو به افزایش است.