شناسهٔ خبر: 155029 - سرویس مجلس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اختصاصی/ حاجی بابایی‌ طی نامه‌ای به لاریجانی، آذر و سراج:

تخلفات دولت در اجرای قانون افزایش حقوق را پیگیری کنید+ متن نامه

حاجی بابایی2 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از ارسال نامه‌ای درباره تخلف دولت در اجرای قانون افزایش حقوق خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی، از ارسال نامه‌ای درباره تخلف دولت در اجرای قانون افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور و سراج رئیس  بازرسی کل کشور خبر داد.

وی افزود: در این نامه خواستار اجرای کامل مصوبه مجلس در رابطه با حقوق و دستمزد کارکنان کشوری و لشکری اعم از شاغلین و بازنشستگان شده‌ام.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر لاریجانی جناب آقای دکتر عادل آذر جناب آقای دکتر سراج

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی رئیس کل محترم دیوان محاسبات کشور رئیس محترم بازرسی کل کشور

سلام علیکم

خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به مصوبه بند «الف» تبصره «۱۲» قانون بودجه سال ۱۳۹۸ در رابطه با حقوق و دستمزد کارکنان کشوری و لشکری اعم از شاغلین و بازنشستگان نظارت کامل اعمال گردد تا عینا مصوبه مجلس شورای اسلامی اجرا گردد.

متاسفانه گزارش‌های ضدونقیضی حاکی از عدم رعایت قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و این موضوع میلیون‌ها نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته را نگران نموده است. استحضار دارید عدم اجرای قانون و یا دور زدن آن نادیده گرفتن شأن مجلس شورای اسلامی و از طرفی نارضایتی عمومی کشور را در این موقعیت حساس به دنبال دارد. قطعأ عواقب چنین رفتاری در صورت صحت به عهده کسانی است که دانسته یا نادانسته فضای عمومی جامعه را ملتهب می‌نمایند.

قبلا از بذل عنایتی که می‌فرمایید کمال تشکر و امتنان را دارد

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی

تخلفات دولت در اجرای قانون افزایش حقوق را پیگیری کنید