شناسهٔ خبر: 149495 - سرویس مجلس
منبع: ایلنا

آخوندی پس از جلسه استیضاح، به عنوان «وزیر» از مجلس خارج نخواهد شد

رحیمی عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: تا روز گذشته، امضاهای طرح استیضاح عباس آخوندی به ۳۰ امضا رسیده بود و این نشان‌دهنده آن است که وی برای سومین بار باید در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

به گزارش «نماینده» جلیل رحیمی جهان‌آبادی، در خصوص طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: تا روز گذشته که بنده در جریان هستم، امضاهای طرح استیضاح عباس آخوندی به ۳۰ امضا رسیده بود و این نشان‌دهنده آن است که وی برای سومین بار باید در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

وی افزود: ما در حوزه وزارت راه مشکلات عدیده‌ای داریم؛ به جاده‌های مرزی توجه نمی‌شود و با کمبود اعتبار مواجه هستند. برخی پروژه‌های راه‌آهن در کشور با تعطیلی پروژه‌ها مواجه هستند.

نماینده تربت‌جام گفت: در همین رابطه ارتباطات ما با وزارت‌خانه هم به نتیجه نرسیده و وزیر و تیم ایشان تعامل ضعیفی با مجلس دارند. آقای آخوندی باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

جهان‌آبادی در خصوص این موضوع که تنها چند ماه از آخرین استیضاح وزیر راه و شهرسازی گذشته است، گفت: امکان دارد این بار هم آقای آخوندی بتواند اعتماد نمایندگان را کسب کند؛ بنده هم امیدوارم وزیر با پاسخ‌های مستدل پاسخگوی عملکرد ضعیف خود و تیمش باشد اما با جوی که می‌بینم آخوندی پس از جلسه استیضاح، به عنوان وزیر از مجلس خارج نمی‌شود.