شناسهٔ خبر: 148542 - سرویس سیاست
منبع: مهر

وزیر اطلاعات شهادت ۱۱ تن از غیور مردان سپاه و بسیج را تسلیت گفت

وزیر اطلاعات در پیامی شهادت قهرمانانه ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته در مریوان را تسلیت گفت.

به گزارش«نماینده»، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی شهادت قهرمانانه ی ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته در مریوان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

 سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهادت قهرمانانه ی ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته ی استکبار جهانی و صهیونسیم غاصب را خدمت حضرتعالی و کلیه ی نیروهای  تحت امر علی الخصوص خانواده گرانقدر شهدا که به فرموده امام راحل (رحمت الله تعالی علیه) چشم و چراغ این ملت اند صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

همگان آگاهند که در طول تاریخ پر افتخار اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) امت مسلمان همواره از نعمات و برکات جاودان خون های پاک به ناحق ریخته شده شهدا بهره مند گردیده اند و شهادت این پاسداران حریم میهن اسلامی نشان داد که همه ی مذاهب و اقوام در حفظ امنیت پایدار تا آخرین قطره ی خون ایستادگی کرده و لحظه ای از این رسالت الهی غفلت نخواهند نمود، تا دشمنان و بدخواهان بدانند پیوند بین شیعه و سنی  با خون شهیدان در هم آمیخته و الی الا بد ناگسستنی است.

یقیناً دستاورد این جنایت دد منشانه، انزجار بیش از پیش ملت بیدار ایران اسلامی بویژه اهالی استان شهید پرور کردستان خواهد بود و چه شیوا مقام معظم رهبری (دام ظله) می فرمایند: عزت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.

گمراهان دست نشانده باید بدانند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند.