شناسهٔ خبر: 144544 - سرویس سیاست
منبع: الف

شام نوبخت به نمایندگان مجلس / دعوت نامه به نام حزب اعتدال - مکان سازمان مدیریت

ربیعی.نوبخت/2 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه نوبخت با عنوان «رئیس حزب اعتدال و توسعه» با استیضاح‌کنندگان در محل سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز با خبر شدیم که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح سه وزیر را به شام دعوت کرده،  است.

وی افزود: اینکه در آستانه استیضاح سه وزیر، سخنگوی دولت برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان  استیضاح را به شام دعوت کند، جای سوال دارد و این موضوع به ذهن متبادر می شود که شاید بده و بستانی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دعوت نامه را در دست یکی از نمایندگان دیده، افزود: دولت بهتر است بدون هر گونه اقدام شائبه انگیز به مطالبات مردم و استیضاح کنندگان پاسخ دهد.

برخی نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا سخنگوی دولت از همه نمایندگان دعوت به عمل آورده یا برخی گفتند : از ما دعوتی نشده اگر هم می شد در این شرایط شرکت نمی کردیم .

نقوی حسینی همچنین به مهر، گفت:آقای نوبخت که سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه است، در نامه‌ای با عنوان «رئیس حزب اعتدال و توسعه» از امضاکنندگان طرح استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی دعوت کرده است تا عصر امروز در سازمان برنامه و بودجه حضور یابند؛ این اقدام در راستای لابی برای رأی اعتماد مجدد به این وزرا است.

"استیضاح علی ربیعی و زیر تعاون و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه در صحن مجلس مطرح می شود. همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد."