شناسهٔ خبر: 106607 - سرویس مجلس
منبع: فارس

کامران:

استیضاح وزیر راه پس از تعطیلات مجلس اعلام وصول می‌شود

حسن کامران/* نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما به حد کافی امضا برای استیضاح آقای آخوندی جمع کرده‌ایم و ان‌شاءالله اگر بازی جدیدی در این باره صورت ندهند پس از تعطیلات باید اعلام وصول شود.

به گزارش «نماینده» حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت استیضاح عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی گفت: رئیس و نواب رئیس مجلس در این زمینه ما را به بازی گرفتند.

وی در توضیح اظهار داشت: قبل از تعطیلات اول تابستان مجلس که این مسئله در دستور بود ما به حد کافی امضا داشتیم اما هیأت رئیسه مجلس تفسیری بنی‌اسرائیلی صورت داد و اعلام کرد که امضاکننده‌های استیضاح پس از جلسه با وزیر مسکن در کمیسیون باید اعلام کنند که از توضیحات وی اقناع نشده‌اند.

کامران با اشاره به مطول کردن موضوع استیضاح آخوندی از سوی هیأت رئیسه مجلس گفت: ما مجبور شدیم دوباره امضا جمع کنیم و چون هیأت رئیسه یکشنبه آن را در دستور کمیسیون قرار نداد و به روز سه‌شنبه موکول کرد به بهانه تعطیلات آن را عقب انداختند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به حد کافی امضا برای استیضاح آقای آخوندی جمع کرده‌ایم و  ان‌شاءالله اگر بازی جدیدی در این باره صورت ندهند پس از تعطیلات باید اعلام وصول شود.