شناسهٔ خبر: 94137 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

وزیر اطلاعات به دیدار جانبازان رفت

علوی وزیر اطلاعات گفت: روحیه شاداب جانبازان به مسئولان انگیزه خدمت مضاعف‌تر می‌دهد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات شب گذشته در جریان بازدید از مرکز توانبخشی ثارالله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر زمانی که توفیق خدمت حضور در جمع عزیزان جانباز را پیدا کنیم برای ما یک سعادت است چون این عزیزان با جانفشانی‌های خود انقلاب را حفظ کردند و کشور را از زیر چکمه‌های دشمن نجات دادند.

وی افزود: هر زمانی که خدمت این عزیزان برسیم ارزشمند است مخصوصاً روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز که مناسب‌ترین روز برای عیادت و دیدار با این عزیزان است.

وزیر اطلاعات با تأکید براینکه در طی این عیادت و بازدید سعی کردیم هر خدمت و کاری که از دست‌مان برمی‌آید برای این جانبازان انجام دهیم، تصریح کرد: اینجا آمده‌ایم که با دیدن روحیه شاداب این عزیزان علی‌رغم اینکه با جان‌شان فداکاری کرده‌اند و بخشی از آن را هم از دست داده و کارافتاده شده‌اند ما با دیدن این روحیه شاداب‌شان انگیزه مضاعف‌تری برای خدمت پیدا می‌کنیم.

علوی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با دعای خیر این عزیزان به نظام و انقلاب در مسیر ولایت و در جهت آرمانی که این جانبازان که برای آن فداکاری کرده‌اند خدمت کنیم و شرمنده این جانبازان و شهدا نشویم.

نظر شما