شناسهٔ خبر: 82714 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گله‌مندی نمایندگان از غیبت مجدد وزیر علوم در جلسه کمیسیون آموزش

کمیسیون اموزش43 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عدم حضور دوباره وزیر علوم در جلسه امروز کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون گله‌مندی خود را از غیبت مجدد آقای فرهادی اعلام کردند.

به گزارش نماینده، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از مطرح شدن ادامه بحث خصوصی‌سازی مدارس در جلسه بعد از ظهر کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد و گفت: همچنین در مورد طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها مقرر شد کمیسیون براساس رویه اجرایی که وزارتخانه دارد از دیوان محاسبات و معاونت نظارت بر قوانین مجلس استعلام کنند.

وی با اشاره به حضور معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور در جلسه امروز کمیسیون افزود: پیشنهاد ما در این جلسه این بود که وزیر آموزش و پرورش نیز به شورای عالی توسعه روستایی اضافه شود.

جعفری طرح بهینه‌سازی مصرف آب شرب را دستور کار بعدی کمیسیون خواند و گفت: ترویج مصرف صحیح آب در مدارس و اضافه شدن این مبحث به کتب درسی مورد تأکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هشت ماده از لایحه شورای حل اختلاف نیز به این کمیسیون ارجاع شده بود که محور آن بحث شوراهای درجه یک و درجه دو بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دعوت کمیسیون از وزیر علوم برای شرکت در جلسه امروز بعد از ظهر اظهار داشت: آقای وزیر امروز صبح خبر داد به‌دلیل سفر فردای رئیس‌جمهور، در جلسه حاضر نخواهد شد و با توجه به اینکه این دومین باری است که آقای وزیر از حضور در جلسه کمیسیون خودداری می‌کند، اعضا گله‌مندی خود را از این موضوع اعلام کردند.

نظر شما