شناسهٔ خبر: 79452 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از صدا و سیما

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از برنامه‌های این رسانه در تبیین فتنه ۸۸ و تشریح زوایای حماسه ۹ دی قدردانی کرد.

به گزارش نماینده ‌به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به دکتر محمدسرافراز برنامه‌های صدا و سیما در روزهای منتهی به نهم دی را روشنگر و مکفی ارزیابی کرد.

متن نامه بدین شرح است:


جناب آقای دکتر سرافراز
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
«نهم دی ماه» یادآور حماسه باشکوه حضور مردم در صحنه دفاع از اسلام و ولایت و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. حضوری که برخاسته از بصیرت و لحظه‌شناسی و حرکت در فضای غبارآلود و متکی بر ایمان و اراده الهی بود و به عنوان «حماسه بزرگ نهم دی» در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

گرامیداشت این حماسه در پنجمین سالگرد آن، وظیفه‌ای بود که بر دوش دلسوزان انقلاب اسلامی و همراهی و همدلی مردم وفادار و مؤمن ایران قرار گرفت و به حمدالله در سال جاری به بهترین شکل (تبیینی و تحلیلی) آن انجام پذیرفت.

آن جناب، معاونین، مدیران شبکه‌ها و همکاران دلسوزتان در سازمان صدا و سیما سهمی بزرگ و مهم در تبین و تشریح زوایای مختلف این روز تاریخ ساز و تعظیم «مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی» داشته‌اید که به سهم خود سپاسگزار و قدردان بوده و انشاالله با معاضدت روزافزون آن سازمان معظم در دیگر مناسبت های طول سال بویژه در بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سالجاری شاهد حضور هرچه شایسته تر آحاد مردم متدین و ولایتمدار در جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

موفقیت و سربلندی‌تان را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»

اصغر آب‌خضر
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

صدا و سیمای جمهوری اسلامی علاوه بر چندین مستند برای تشریح فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی، گزارش ها، گفت و گوهای تحلیلی و تصاویر بسیاری در روز های نیمه اول دی ماه برای روشنگری درباره این اتفاقات تاریخی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی پخش کرد.

نظر شما