شناسهٔ خبر: 74050 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

فروش تابلوی «روحانی»/عکس

یک سایت خبری - تحلیلی حامی دولت، تابلوهای منقّش به تصویر روحانی که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بیستم مطبوعات پیام هایی را روی آن برای روحانی نوشتند، برای فروش به نفع نیازمندان به سازمان بهزیستی اهدا کرد.

به گزارش نماینده، پایگاه خبری - تحلیلی تدبیر ۲۴ - از سایت‌های حامی دولت - در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با نصب تابلوهایی منقّش به تصویر رئیس جمهور، فرصتی را برای ارتباط مستقیم بازدیدکنندگان از نمایشگاه با حجت‌الاسلام روحانی فراهم کرد.

این تابلو که با عنوان «سخنی با دکتر حسن روحانی» طراحی و در چند قطعه یک‌شکل در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته بود، انعکاس دهنده نظرات و پیام های مردم و فعّالان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر، سیاست، ورزش و حتی مسئولان به رئیس جمهور بود.

مدیران تدبیر ۲۴ با توجه به استقبال مسئولان و چهره‌های فرهنگی و هنرمندان و سیاست‌مداران و ورزشکاران از این اقدام تصمیم گرفتند تابلوهای مذکور را با توافق رئیس سازمان بهزیستی به این سازمان اهدا کنند تا در یک حراجی جهت مصارف خیریه و کمک به نیازمندان به فروش برسد.


 

علی جنتی وزیر (فرهنگ و ارشاد)، مصطفی پورمحمدی (وزیر دادگستری)، علی ربیعی (وزیر کار و رفاه اجتماعی)، محمود گودرزی (وزیر ورزش و جوانان)، شهیندخت مولاوردی (معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده) و محمدرضا صادق (مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور) از جمله مقامات دولتی هستند که روی این تابلوها برای روحانی پیام نوشته‌اند.

روی این تابلوها همچنین امضاء و دستنوشته‌های همایون هاشمی (رئیس سازمان بهزیستی)، حمید میرزاده (رئیس دانشگاه آزاد)، احمد مسجدجامعی (رئیس سابق شورای شهر تهران) و تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله حجت‌الاسلام حمید رسایی (نماینده تهران و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی) و محمدنبی حبیبی (دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی) به چشم می خورد.

نرگس آبیار کارگردان فیلم شیار ۱۳۴ و گلاره عباسی بازیگر این فیلم دفاع مقدسی برگزیده جشنواره فجر و روح‌الله مؤمن نسب از دیگر کسانی بودند که تابلوهای سخنی با رئیس جمهور را امضاء کرده و نظرات خود را برای روحانی نوشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما