شناسهٔ خبر: 73737 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام lموسوی لارگانی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات:

آقای ضرغامی مدیریت هوشمندانه ای در صداوسیما داشتند/ نباید اجازه دهیم خواسته های ایران در مذاکرات در حد وعده باقی بماند

موسوی لارگانی/1* حجت الاسلام موسوی لارگانی تأکید کرد: مشکل عمده ای که ما داریم اینست که بحث درباره تحریم را جزو مولفه های آخر توافق گذاشته ایم و این اشتباه بود.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مجلس  در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات افزود: ایشان در حوزه کمی صداوسیما و نیز در ارتقا کیفیت محصولات  این سازمان تلاش های مناسبی کردند و البته راه درازی برای موفقیت وجود دارد اما عملکرد ایشان در آگاهی بخشی در زمان فتنه ۸۸، انتخابات ریاست جمهوری و نیز مواقع حساس دیگر بسیار بموقع و دقیق بود که ایشان توانستندنقش عظیمی داشتند ...

این نماینده مجلس درباره مذاکرات هسته ای نیز اذعان داشت: متاسفانه در مذاکرات مسقط، محورمذاکرات، آمریکایی ها شده اند و بهتر بود طرفهای دیگر این مذاکره هم در ان حضور پیدا می کردند. وی یادآور شد: مشکل عمده ای که ما داریم اینست که بحث درباره تحریم را جزو مولفه های آخر توافق گذاشته ایم و این اشتباه است، تیم مذاکره کننده باید در وهله اول چگونگی لغو تحریم ها را می گذاشتند و در مراحل بعد راجع به دیگر محورها بحث می کردند.

این عضو کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: هم اکنون می بینیم برخی رفتارهای روباه صفتانه آمریکایی هاو غرب  درباره بحث مذاکرات ادامه دارد و ما نباید اجازه دهیم ما را به تنگنا بکشانند و آنچه خواسته هایشان است را به ما تحمیل کنند و خواست های ما فقط در حد یک وعده باقی بماند.  

نظر شما