شناسهٔ خبر: 64222 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۶۵)

مسعود رجوی: کروبی اکنون پس از 21سال به جایگاه منتظری رسیده است!

فتنه 88

۵ سال گذشت! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود. سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود. حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

 

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

 

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ....

۲۸ مرداد ۱۳۸۸

* مسعود رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین در بیانیه ای اعلام کرد: «تا همین جا هم که کروبى قدم برداشته، شایسته و ارزشمند است و کروبى اکنون پس از ۲۱سال به همان‌جا می رسد که منتظرى رسید. اى کاش که آقایان منتظرى و کروبى و دیگرانى که از این پس به آنان مى‌پیوندند، از سى سال پیش نسبت به همین شقاوت‌ها و شناعت‌ها بیدار و هشیار شده بودند اما باز هم دیر نیست و بنى‌بشر براى جبران مافات تا لحظه وفات فرصت و امکان بازگشت دارد. آخر در زندانها و شکنجه گاه هاى خمینى و لاجوردی از اول همین بساط بود.

با اشرفیان خونفشان و با اشرفنشانان در ایران و سراسر جهان براى چادر زدن در خاوران هم اعلام آمادگى و ثبت‌نام کرده‌ایم. اگر خواستار آسودگى و خلاصى خود و رها شدن مردم ایران از این همه ظلم و ستم هستید، این تمامى حقیقت است. تنها راه، آزادى و حاکمیت مردم ایران است.» وی در ادامه تصریح کرد: «کروبی مى‌گوید که به پسران و دختران این کشور حتى فرزندان مقامات و همدستان همین رژیم آن‌چنان وحشیانه در زندانها تجاوز شده است که قربانیان «دچار افسردگى و مشکلات جدى روحى و جسمى گردیده‌اند و در کنج خانه‌هاى خود خزیده‌اند. کروبی «از دستگیری‌هاى بى‌حساب و کتاب، از ضرب و شتم و وارد کردن جراحات، از حمله به خانه‌هاى مردم، برخوردهاى خشن و وحشت‌انگیز حتى با خانمها در سطح خیابان‌هاى شهر» سخن مى‌گوید و «از برخوردهاى خشن و بى‌محابا، بر سر مردم باتون را خرد کردن، آن‌چنان که بعد از گذشت قریب به ۴۰ روز هم‌چنان اوضاعشان غیرعادى است و عوارض آن روى بدنشان قابل مشاهده است

 آقاى کروبى به‌درستى و با همان توصیف منتظرى پس از قتل عام زندانیان در سال ۱۳۶۷ مى‌نویسد: «اتفاقى در زندانها رخ داده است که چنانچه حتى اگر یک مورد نیز صدق داشته باشد، فاجعه‌ است ... تقریباً ۴۰ روز پیش، کروبى در نهم تیر نامه سرگشاده اى به ملت ایران نوشت. صرفنظر از مایه هایى که هنوز هم براى نظام ولایت مىگذارد، نوشته بود: «لازم مى‌دانم ابتدا از مردم ایران عذرخواهى کنم؛ هم به خاطر چندین ماه اصرار و ابرام براى حضور در انتخابات ریاست جمهورى و هم به خاطر همه آن عزیزانى که در این مدت زحمات زیادى را براى آنها موجب شدم… 

اذعان مىکنم که بسیارى از شما پیشتر و دقیقتر میدانستید که چه خواهد شد و متوجه شده بودید، همان گاه که مى‌پرسیدید ”چه تضمینى براى آراى ما وجود دارد“ ، یا زمانى که مى‌گفتید ”نتیجه انتخابات معلوم است و شما آب در هاون میکوبید“». رجوی با ابراز نگرانی برای کروبی در ادامه نامه خود نوشت: «تا همین جا هم که کروبى قدم برداشته، بهاى سنگینى دارد. تا همین جا هم شایسته و ارزشمند است و خدا از معاصى کبیره او در خدمت به (امام) خمینى مى‌کاهد. آن‌چه من مى‌خواهم با آرزوى در امان ماندن کروبى از گزند رژیم آخوندی بگویم، تنها یک نکته است: چه خوب که بخشى از حقیقت تکان‌دهنده را بیان مى‌کنید و به همین میزان نزد خلق و خالق مأجورید.»

* سید حسین شاهمرادی، برادر همسر ترانه موسوی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کروبی، نوشت: «در دیداری که دریافته بودید که برنامه تلویزیونی خانم ترانه موسوی به طریقی با خانواده ما ارتباطی دارد ماجرا را از بنده جویا شدید و عرض کردم که بنا به مسائل و مصالحی که باور داریم این قصه را برای هیچ‌یک از بزرگان نگفته‌ام و نخواهم گفت؛ چرا که توطئه رسانه‌های بیگانه را می‌دانم. فتنه‌انگیزی دشمنان را دیده‌ام و ناصبوری دوستان را چشیده‌ام. اصرار ورزیدید. خاموش ماندم. قول دادید که تنها برای اطلاع خود کنجکاوید حتی نه برای نقل‌قول‌های خاص. قول شما قفل سکوتم را نزد شما شکست تا در سینه شما و تنها شما بماند و عرض کردم که قصدم فقط افشای توطئه دشمنان و خاموش کردن فتنه آنان بوده و شنیدید. لیکن با کمال تعجب و تحیر ۲۶ مردادماه بخشی از عرایض من با آب و تاب در صفحه نخست نسخه الکترونیکی روزنامه جنابعالی و به اسم و امضای شما درج شد. چه دشوار بود برای من باور این عهدشکنی. ناباورانه مطلب را خواندم و تاسف و دریغم علاوه شد آن گاه که دیدم آنچه گفته‌ام، نگفته‌اید!»

* مهدی کروبی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسین شاهمرادی، برادر همسر ترانه موسوی نوشت: «بر آن شدم به نامه شما پاسخ دهم تا شما نیز مطمئن شوید چرامهدی کروبی این سرباز کوچک نظام هیچ گاه نمی‌تواند در برابر تضییع حقوق مردم سکوت پیشه کند.» کروبی در ادامه تصریح کرد: «لازم به توضیح است که بنده از اصل موضوع خبر داشتم و تنها برای توضیحات بیشتر خواستم تا ماجرا را از شما جویا شوم … من در این مصاحبه هر جایی که لازم بود تا نام کسی را ببرم برای اینکه نام شما تداعی نشود از بیان آن خودداری کردم.»

* سحام نیوز: «مهدی کروبی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی از ایشان خواست تا جلسه‌ای با حضور سران سه قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری و دادستان کل کشورتشکیل دهد تا ایشان مستندات خود را مورد شکنجه و آزار جنسی بازداشت شدگان را ارائه دهد.»

* روزنامه وطن امروز: «میرحسین موسوی که پس از انتخابات اقدام به شکایت از برخی رسانه‌های منتقد کرد، در تازه‌ترین اقدام خود، از وطن امروز نیز شکایت کرد. آنگونه که وکیل موسوی عنوان کرده، دلیل شکایت موسوی انتشار گفت‌وگو با اسرافیلیان درباره چگونگی ترور شهید دکتر سیدحسن آیت است.»

* حسن یونسی فرزند علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در سایت سلام نوشت: "جنبش سبز این روزها به وضوح از نبود استراتژی رنج می برد. این جبهه بزرگ در درون خود ایده های بسیار متفاوتی را جای داده است. در یکسوی آن جریان هایی قرار دارند که ریشه همه مسائل را جمهوری اسلامی می دانند، جریان دیگر با ولایت فقیه مخالفند و گروهی دیگر معتقد به تغییر قانون اساسی هستند."

منبع: کتاب روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس

نظر شما