شناسهٔ خبر: 64220 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۶۴)

حمایت فتنه‌گران از یکدیگر/ ادای احترام کاتوزیان به کروبی!

گناه بزرگ

۵ سال گذشت! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود. سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود. حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ....

۲۷ مرداد ۱۳۸۸

* میرحسین موسوی در نامه ای سرگشاده به مهدی کروبی، محتوای نامه وی به هاشمی رفسنجانی را تایید کرد و نوشت: «به راستی وظیفه ایمانی و انسانی یک روحانی انقلابی که با گزارش‌ها و مراجعات مکرر قربانیان چنین جنایاتی روبرو شده است آیا جز کاری است که شما انجام داده‌اید؟ اینجانب به سهم خویش از شجاعت و تعهد شما تشکر می‌کنم.»

* دفتر شیخ یوسف صانعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به خبرهای منتشر شده در رسانه ها لازم به ذکر است آنچه در انتهای سخنرانی حضرت آیت الله العظمی صانعی آمده است ناظر به حکایتی است که معظم له در اواسط سخنرانی آن را نقل نموده و هیچ ارتباطی به اشخاص و آنچه شما بیان نموده‌اید نداشته و ندارد و در کل در تضاد با آن می باشد که با مراجعه به متن کامل سخنرانی معظم له از قضاوت عجولانه و دروغ سازی جلوگیری می شد، البته جامعه بزرگ ایران و جهان بیدار شده و مسائل را ریشه یابی می نمایند، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.»

* رجا نیوز: «دفتر صانعی در حالی منکر اهانت‌های مکرر و تهمت زدن وی به رئیس‌جمهور شده است که فایل صوتی و تصویری اظهارات وی منتشر شده است و صانعی در انتهای سخنرانی خود با اشاره به سوگند خوردن رئیس‌جمهور در مجلس و ادعای حنث (شکستن) آن، با کنایه به همان حکایت مورد اشاره دفتر وی اشاره کرده است. البته به‌جا بود که دفتر وی، در توضیح به‌جای عذرخواهی خود، آن حکایت را نیز نقل می‌کرد تا آن‌چنان که به آن تأکید دارد، سیه روی شود هر که در او غش باشد. این در حالی است که خبرنگار ما در تماس با دفتر صانعی حکم فردی را که به دیگری نسبت حرامزادگی بدهد، جویا شد که فرد پاسخ‌گو در دفتر استفتائات صانعی تأکید کرد به هیچ فرد مسلمان و غیرمسلمانی نباید این نسبت را داد و چنانچه به یک مسلمان چنین نسبتی را بدهند، حد قذف و ۸۰ ضربه شلاق دارد.»

* روزنامه وال استریت ژورنال در مقاله‌ای به تحلیل چگونگی ادامه رویکرد تعامل امریکا با ایران پرداخت و نوشت: «در برخورد با ایران به بحث حقوق بشر باید توجه کرد زیرا بهترین راه برای توقف هسته‌ای ایران، این است که حکومت را در ایران تضعیف کرد.»

* حمید رضا کاتوزیان نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با پارلمان نیوز با بیان اینکه ما برای آقای کروبی احترام زیادی قایل هستیم گفت: «امیدواریم ایشان سرنخ‌ها را در اختیار کمیته حقیقت یاب قرار دهند تا ما هم امکان بررسی آنچه که مطرح شده را داشته باشیم. این موضوع به مشخص شدن صحت و سقم موارد مطرح شده  کمک خواهد کرد که هم به نفع آقای کروبی و هم افکار عمومی است.»

* حزب مشارکت با صدور بیانیه‌ای از مواضع اخیر مهدی کروبی حمایت کرد.

* روزنامه القدس العربی: «هر ناظر سیاسی می‌تواند در رفتار آقای میر حسین موسوی مشاهده کند که وی زمانی اعلام کرد در انتخابات پیروز شده است که رای دهندگان در حال رای دادن بودند و هیچ نشانه ای از پیروزی هیچ یک از نامزدها در دست نبود. سؤالی که اینجا مطرح می شود این است که موسوی چگونه خود را برنده انتخابات اعلام کرد در حالی که خودش اتهامات مربوط به نقض قانون و تقلب را مطرح کرد. شگفتی مهمتر این است که رسانه‌های غرب با صدا و ادعاهای اصلاح طلبان شکست خورده همنوا شدند و حرف‌های وی موسوی دستمایه رسانه های مسموم غرب شد و می توان استنباط کرد موضع وی از قبل بر ضد انقلاب اسلامی و جریان انقلابی ضد امپریالیستی و حامی جنبش های آزادیبخش در منطقه برنامه ریزی شده بود.»

منبع: کتاب روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس

نظر شما