شناسهٔ خبر: 60801 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۷ کشته و ۵۱ زخمی از ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی علیه غزه

بر اساس اعلام منابع خبری در رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه حداقل ۷ نظامی اسرائیلی کشته و بیش از ۵۰ نفر از جمله فرمانده تیپ ویژه گولانی مجروح شده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس منابع فلسطینی و وابسته به جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس در غزه شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی را بیش از ۱۴ نفر اعلام می‌کنند اما آنچه منابع اسرائیلی آن را تایید و به آن اذعان کرده‌اند، ۷ نفر است.

پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، امروز اعلام کرد که بر اساس بیانیه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه در روز پنجشنبه ۷ نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند.

علاوه بر این، رادیو اسرائیل گزارش داده است که در حال حاضر ۵۱ نظامی صهیونیست به دلیل جراحت در بیمارستان به سر می‌برند که حال هفت نفر از این زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

پیش از این رادیو «اسرائیل» آمار کل مجروحان اسرائیلی را و نه فقط نظامیان را، نزدیک به ۴۰۰ نفر (۳۹۴) اعلام کرده بود.

البته این آمار در حالی منتشر شده است که در ادامه سانسور اخبار توسط رژیم صهیونیستی، دفتر مطبوعاتی دولتهای خارجی وابسته به این رژیم در نوار غزه اعلام کرد که در صورتی که خبرنگاران به ماندن خود در نوار غزه ادامه دهند مسئولیت جانشان به عهده خودشان است.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی چند پایگاه خبری در فلسطین اشغالی را به دلیل انتشار آمار کشته‌ها و مجروحان اسرائیلی مسدود کرده بود.

نظر شما