شناسهٔ خبر: 183753 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تیم اقتصادی دولت باید هماهنگ باشد/ امیدواریم تناقضات برنامه‌ای وزرا رفته رفته برطرف شود

طغیانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بعضاً در برنامه‌های گزینه‌های معرفی شده در قالب وزرای اقتصادی تناقضاتی دیده می‌شود که امیدواریم این موارد رفته رفته و در جریان کار برطرف شود.

به گزارش «نماینده»، مهدی طغیانی ، در ارزیابی خود درباره اسامی کابینه چهاردهم و رای اعتماد مجلس به این گزینه‌های پیشنهادی، گفت: اسامی معرفی شده در راستای تشکیل کابینه چهاردهم آنطور که باید و شاید کابینه توانمند و با تجربه ای نیست.

نماینده مردم «اصفهان» در مجلس تاکید کرد: در حال حاضر میانگین کابینه چهاردهم،از میانگین تخصص و توانمندی کابینه سیزدهم قطعاً بالاتر نیست. افراد این کابینه در برخی از وزارتخانه‌ها پایین‌تر و در برخی از وزارتخانه‌ها نیز توانمندی بیشتری دارند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزینه‌های پیشنهادی کابینه در حوزه‌های اقتصادی تاکید کرد: گزینه‌های معرفی شده در قالب وزرای اقتصاد ،صنعت و کشاورزی تیمی نیست که ما از دولت چهاردهم توقع داشتیم. یعنی تیمی که هم از منظر نظری و هم از منظر فکری و رویکردی با هم هماهنگ باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعضاً در برنامه‌های گزینه‌های معرفی شده در قالب وزرای اقتصادی تناقضاتی دیده می‌شود که امیدواریم این موارد رفته رفته و در جریان کار برطرف شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال بنده معتقدم برخی از وزیر پیشنهادی رای لازم را کسب نخواهند کرد و باید در صدد اثبات خود در صحن مجلس باشند.

نظر شما