شناسهٔ خبر: 183743 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مردم از نمایندگان انتظار کار سیاسی ندارد/ باید مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم را پیگیری و حل کنیم

شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر اینکه آقای پزشکیان به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی است گفت: مردم از ما انتظار کار سیاسی ندارند؛ بلکه می‌خواهند مسائل و مشکلات آنها در حوزه‌های معیشت، مسکن، ازدواج، اشتغال، تولید و صادرات توسط ما پیگیری و حل کنیم.

به گزارش «نماینده»، شهباز حسن پور با بیان اینکه آقای پزشکیان به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی بوده و مجلس هم به دنبال همکاری و همراهی با رئیس جمهور است گفت: امیدوارم اکثر وزرا پیشنهادی با رای بالای از نمایندگان رای اعتماد گرفته و از بهارستان راهی پاستور شده و هر چه سریع تر دولت تشکیل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضاییه و همه ارکان کشور باید به دنبال حل مسائل، مشکلات و رفع دغدغه های مردم باشند عنوان کرد: مردم از ما انتظار کار سیاسی ندارند؛ بلکه می‌خواهند مسائل و مشکلات آنها در حوزه‌های معیشت، مسکن، ازدواج، اشتغال، تولید و صادرات توسط ما پیگیری و حل شود.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه هر چه سریع تر دولت و مجلس بتوانند بر مشکلات فایق بیایند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تعدادی از معاونان خود ا معرفی کرده و امیدواریم سایر معاونین خود را هم تعیین تکلیف کرده و اگر معاونی عملکرد خوبی داشته، در همان سمت وی را نگهدارد و لزوما به دنبال تغییر نباشد.

نظر شما