شناسهٔ خبر: 183443 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

زیر سوال بردن دستاوردهای دولت رئیسی از سوی برخی وزرای دولت تدبیر و امید سخیف و بی ادبانه است/قوه قضاییه به اتهامات این افراد رسیدگی کند

یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرات، پردیس در مجلس دوازدهم گفت: متاسفانه این روزا شاهد این هستیم که وزرای دولت یازدهم و دوازدهم در اظهارات سخیف و بی‌ادبانه، دستاوردهای دولت سیزدهم را زیر سوال می‌برند که قوه قضاییه باید به اتهامات این افراد رسیدگی کند.

به گزارش «نماینده»، سید علی یزدی خواه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: متاسفانه این روزا شاهد این هستیم که وزرای دولت یازدهم و دوازدهم در اظهارات سخیف و بی‌ادبانه، دستاوردهای دولت سیزدهم را زیر سوال می‌برند.

وی با بیان اینکه به گفته آقای سیف برجام هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است، ادامه داد: همچنین به گفته آقای ظریف برجام هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است. با این حال این وزرا مدعی برخی موضوعات شده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای ظریف در راستای هدیه برجام ۱۰۰ سکه پاداش دریافت کرده است که باید آن را به عنوان مطالبه بیت‌المال، بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد آخوندی وزیر اسبق مسکن، ادامه داد: آقای آخوندی زمانی ساخت مسکن مهر را مزخرف می‌دانست اما در حال حاضر به مطالبه‌گر تبدیل شده و موضوع مسکن را تقصیر دولت سیزدهم می اندازد. چرا قوه قضاییه به اتهامات این افراد رسیدگی نمی‌کند. قوه قضاییه اگر با ۴ عدد از این مفسدان برخورد جدی داشته باشد، این افراد دیگر اینقدر شعور ملت را به بازی نمی‌گیرند.

یزدیخواه با بیان اینکه از آقای منظور، رئیس سازمان برنامه بودجه درخواست می‌کنم اعتبارات را درست پیش بینی کنند، گفت: چرا معلمانی که سال قبل بازنشسته شده‌اند، پاداششان را دریافت نمی‌کنند چرا اضافه کاری آنها ۶ ماه است به تاخیر افتاده است. این در حالیست که مسئولین می‌گویند ۱۱۰ درصد تخصیص آموزش و پرورش صورت گرفته است./

نظر شما