شناسهٔ خبر: 183417 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

دوقطبی سازی فضای انتخابات، بازی در پازل دشمن است

مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تخریب و دوقطبی سازی توسط نامزدهای انتخابات بازی در پازل دشمن است و مردم این گونه رفتارها را برنمی‌تابند.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی گفت: مهمترین موضوع در امر انتخابات مشارکت مردم و تلاش برای افزایش این مشارکت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: جریان انقلابی در این شرایط باید بدانند که حفظ وحدت و یک پارچگی و انسجام را باید مد نظر داشته باشند و از هر اقدامی که باعث اختلاف و چند دستگی می شود،بپرهیزند.

وی افزود: نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه های خود از هر گونه تخریب دیگران و دوقطبی سازی فضا پرهیز داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه تخریب و دوقطبی سازی بازی در زمین و پازل دشمن است، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که با تخریب دیگران نمی‌توانند برای خود کارنامه ای درست کنند، مردم اینگونه رفتارها را نمی‌پذیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نامزدهای انتخابات در برنامه های خود تنها باید به ارائه برنامه های خود بپردازند و ضمن بیان مشکلات برای رفع آنها راه حل ارائه کنند.

وی افزود: در بحث مشارکت در انتخابات مردم ما همانطور که در تشییع رئیس جمهور شهیدشان مشارکت چند میلیونی داشتند در انتخابات نیز حضور پررنگی خواهند داشت و من مشارکت بالای 55 درصد را برای انتخابات پیش رو پیش‌بینی می کنم.

نظر شما