شناسهٔ خبر: 183414 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری قدرت ملی تولید می‌کند

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس دوازدهم گفت: مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری قدرت ملی تولید می‌کند و توانایی لازم را برای رفع آسیب‌ها و بی اثر کردن تهدیدها علیه کشور را افزایش خواهد داد.

به گزارش «نماینده»، مسلم صالحی با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به واقع برگزاری انتخابات باشکوه با حضور پرشور مردم، یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است.

نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری قدرت ملی تولید می‌کند و توانایی لازم را برای رفع آسیب‌ها و بی اثر کردن تهدیدها علیه کشور را افزایش خواهد داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فرآیند پیشرفت و تعالی جامعه را در حوزه‌های مختلف و در ابعاد داخلی و خارجی سرعت و عمق می‌بخشد، تصریح کرد: هر اندازه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر و انتخاب‌شان شایسته‌تر باشد، مقبولیت نظام سیاسی بالاتر و قدرت مدیریت آن در محیط داخلی و تاثیرگذاری در نظام بین‌الملل بیشتر می‌شود و امکان خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان فراهم‌تر خواهد شد.

صالحی بیان کرد: همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری رابطه مستقیمی با افزایش امنیت و ثبات سیاسی در کشور دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمن در آستانه انتخابات به دنبال القای بی‌ثبات‌سازی سیاسی در کشور است، ادامه داد: به واقع دشمن با این راهبرد، امنیت و آرامش جامعه و مخدوش کردن اعتبار و اقتدار نظام در عرصه داخلی و خارجی را هدف گرفته است. از این رو مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند پاسخ دندان شکنی به دشمنان دهد.

صالحی با اشاره به بیانات رهبری در زمینه تشییع پیکر آیت الله رئیسی و همراهانش بیان کرد: رهبری در این زمینه تاکید داشتند که این حضور، جمهوری اسلامی ایران را چند گام به جلو برد. همچنین رهبری حضور مردم در انتخابات را حماسه دوم نام نهادند که می تواند حماسه ای دیگری را رقم بزند و تن دشمنان ما را در دنیا به لرزه درآورد.

نظر شما