شناسهٔ خبر: 183412 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مطالبات به حق مردم در حوزه معیشت اولویت نخست دولت چهاردهم باشد

آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم منجر به بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات می شود.

به گزارش «نماینده»، احد آزادی خواه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بسترسازی تمام دستگاه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: همه مسئولان و دستگاه های متولی امر لازم است در راستای بالابردن سطح رضایتمندی مردم از عملکرد نظام حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعا نیازمندی ها و مطالبات به حق مردم به ویژه در حوزه معیشت باید دیده شود. مجلس در حوزه قانون گذاری و دولت در حوزه اجرا باید به معیشت مردم به ویژه برای تامین کالاهای اساسی توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: بطور قطع تلاش برای حل مشکلات مردم منجر به ارتقای سطح رضایتمندی خواهد شد بنابراین این موضوع باید اولویت اول مسئولان نظام و دولت چهاردهم باشد. از طرف دیگر مبارزه عملی با فساد و رانت و سوءاستفاده باید در دستورکار قرار گیرد چراکه مطالبه جدی مردم است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: اگر ارکان دولت بر این دو مدار به صورت جدی گام بردارند و اقدامات آنان برای مردم مشهود باشد حتما سطح رضایتمندی مردم از نظام بالا خواهد رفت و این منجر به بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

نظر شما