شناسهٔ خبر: 179175 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جمهوری خواهان برای خاورمیانه جز جنگ چیزی ندارند/ آنها برجام را تمام شده می دانند

حسینی کیا نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: با روی کار آمدن جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا باید منتظر تنش در خاورمیانه باشیم از سوی دیگر آنها اعتقادی به برجام ندارند و آن را پاره شده تلقی می کنند.

به گزارش «نماینده»، سید جواد حسینی کیا ، با اشاره به پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: جمهوری خواهان سهام داران اصلی اسحله فروشی و بمب افکن ها هستند از این رو در دنیا به دنبال تنش، ایجاد شکاف، تفرقه و از سوی دیگر فروش اسلحه اند.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه جمهوری خواهان اهل تعامل و تجارت نبوده ادامه داد: آنچه برای ما مهم بوده این است که مطابق فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش برویم در دوران جمهوری خواهان با وجود اینکه برای اقتصاد ما تکانه های بسیاری رخ داد، اما بسیاری از بنیان های اقتصادی کشور درهمین دوره شکل گرفت و توانستیم از این گردنه ها عبور کنیم.

وی ادامه داد: آمدن جمهوری خواهان، نمی تواند سایه ای جدی بر اقتصاد کشور ما بیاندازد، با این حال برای منطقه خاورمیانه اتفاق خوبی نیست چرا که جمهوری خواهان همیشه به دنبال جنگ و خون ریزی بوده از این رو می طلبد که اتحاد و بیداری دنیای اسلامی رقم بخورد.

این نماینده مجلس گفت: جمهوری خواهان به سمت جنگ و خون ریزی می روند و هر بار به کشوری حمله می کنند تا به دنبال تجارت اسلحه داشته باشند فروش اسلحه هستند اما اگر درمنطقه وحدت وجود داشته باشد همه این توطئه های خنثی می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در مجلس در خصوص برجام پیش بینی کرد: با حضور جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا، برجام به نتیجه نمی رسد چون آنها به برجام و تعامل با کشورها اعتقاد ندارند، برجام را منتفی و پاره شده تلقی می کنند./

نظر شما