شناسهٔ خبر: 179162 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

نماینده مجلس:تاکنون ۳۰ درصد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی شده است

فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون ۳۰ درصد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی شده است و ضرورت دارد برخی دستورالعمل‌های این قانون با قدرت و قوت بیشتر پیگیری شود.

به گزارش«نماینده»، فاطمه قاسم‌پور در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به جدیدیت مورد توجه نمایندگان است و در جلسه آینده ستاد ملی جمعیت، اعتباراتی در سطح ملی به آن تخصیص داده می‌شود تا در سطح استان‌ها تزریق شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات جدید به این قانون می‌تواند موجب اجرایی شدن بیشتر دستورالعمل‌های آن شود و اعتبارات مربوط به سال ۱۴۰۱ است و باید در همین سال به دستگاه‌های اجرایی تخصیص داده شود.

قاسم‌پور اظهار داشت:به‌کارگیری زنان در دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی یکی از مطالبات جدی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از دولت مردمی سیزدهم است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از زنانی که در بستر انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند توان علمی، اجرایی و شایستگی لازم برای تصدی سمت‌های بالا در بدنه مدیریت کشور و استان را دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار به توانمند بانوان استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد.

نظر شما