شناسهٔ خبر: 179060 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

آیت الله رئیسی: تحریم و بی ثبات سازی ۲ خطای راهبردی دشمن است

رئیسی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی گفت: تحریم و بی ثبات سازی ۲ خطای راهبردی دشمن درباره ملت ایران است که همواره شکست خورده است.

به گزارش «نماینده»، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان پاکدشت در مصلی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بازدید از طرح‌های نیمه تمام این شهرستان گفت: برخی از طرح های شهرستان با گذشت بیش از یک دهه، تا کنون به سامان نرسیده که یکی از این طرح ها، پروژه کمربندی این شهرستان است که قرار شد بخشی که با تأخیر ۱۰ ساله مواجه شده به خواست مردم سریعا اجرایی شود.

وی گفت: در شهرستان پاکدشت زمین هایی به افراد واگذار شده ولی با گذشت بیش ازدو دهه از زمان واگذاری، به دلیل بخشی از مشکلات اداری، اجرای آن با تأخیر مواجه شده که در بازدید از این پروژه قرار شده ظرف مدت کوتاه حداکثر یک ماهه این مشکلات برطرف شود تا راه برای مردم باز شده و آنان بتوانند مشکلات خود بعد از دو دهه با سرعت رفع کنند.

آیت الله رئیسی: تحریم و بی ثبات سازی ۲ خطای راهبردی دشمن است

رئیس جمهور ایران اسلامی با اشاره به بازدید از بیمارستان زعیم افزود: این بیمارستان یکی از مراکز مهم درمانی است که با وجود اقداماتی که خیرین محترم انجام داده اند، تکمیل آن سال ها به طول انجامیده در حالی که این مرکز درمانی می تواند پشتیبانی خوبی برای ارائه خدمت به مردم باشد.

آیت الله رئیسی: تحریم و بی ثبات سازی ۲ خطای راهبردی دشمن است

رئیس افزود: پس از این بازدید بخشی از مشکلات در جلسه شورای اداری شهرستان در جمع مدیران، امام جمعه، فرماندار، مسئولان محلی مرور می شود تا برخی از نیازهای منطقه رفع شود و در این سفر تلاش بر این است که آن چه وظیفه این خدمتگذار کوچک است نسبت به مردم پاکدشت رفع شود و با انجام وظیفه دولت، رشد شهرستان با سرعت و شتاب بیشتری همراه شود و گره ها با دست خود مردم و خدمت رسانی دولت باز شود.

وی تصریح کرد: مردم پاکدشت مردمانی با بصیرت، زمان شناس، دشمن شناس و دشمن ستیز هستند و کارنامه درخشان این منطقه نشان می دهد که مردم پاکدشت زمان را خوب می شناسند و با بصیرند و کارنامه درخشان آنان در تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید برای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم و ایثارگری آنان مشهود است.

وی گفت: حضور خانواده مکرم شهدا نشان از صدق این گفتار است که مردم این منطقه با بصیرت هستند و نسبت به ارزش های انقلاب با همه وجود و جان، مال و زندگی خود برای دفاع از دین و ارزش های الهی این روحیه و منش را حفظ کرده اند.

رئیس جمهور افزود: این بصیرت باعث می شود تا مسئولان و دست اندرکاران با مسئولیت مضاعف خدمات خود را رقم بزنند و همه مدیران شهرستانی، استانی و کشوری باید به مردمی که با همه وجود پای انقلاب ایستادگی کرده اند با همه وجود خدمت کنند.

وی تأکید کرد: باید به همه مردم خدمت کرد ولی مردمانی که از همه هستی خود برای نظام گذشته اند باید خدمات مضاعف دریافت کنند لذا به مسئولان و مدیران شهرستان و استان توصیه و تأکید می کنم که هر چه توان دارید برای خدمت به مردم به کار بندید و از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

رئیس جمهور که در قالب بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز پنجشنبه به پاکدشت سفر کرده است.

نظر شما