شناسهٔ خبر: 178945 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بهره‌برداری از بزرگراه شهید بروجردی در سال آینده/پارکینگ امیرکبیر آماده است

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بهره‌برداری پروژه بزرگراهی شهید بروجردی در سال آینده خبر داد.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره افتتاح پارکینگ امیرکبیر و روند تکمیل بزرگراه یادگار امام گفت: پارکینگ امیرکبیر آماده است و به زودی شروع به کار خواهد کرد. البته این پارکینگ در منطقه حساسی واقع شده و می‌تواند از اتومبیل‌های فراوانی پذیرش کند.

وی در خصوص امتداد بزرگراه یادگار امام نیز ، گفت: امتداد این بزرگراه نیز عملیات عمرانی آن آغاز شده و امیدواریم در زمانبندی که مد نظر است به نتایج مثبتی برسیم. ان شاءالله به زودی دیداری از نزدیک از این پروژه خواهیم داشت.

گزارش عملیاتی درباره پروژه امتداد یادگار امام به ما نرسیده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: گزارش عملیاتی درباره پروژه امتداد یادگار امام و اینکه این پروژه در چه مرحله‌ای قرار گرفته است به ما نرسیده؛ اما طبق پیگیری‌های صورت گرفته کار بر روی این بزرگراه در حال انجام است و عملیات عمرانی آن پیگیری می‌شود. هم از داخل پادگان جی و هم از طرف منطقه ۱۸ بزرگراه شهید بروجردی کارهای آن در حال پیگیری است و ان‌شاءالله در سال آینده این پروژه بزرگ به نتیجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: تونل امیرکبیر نیمی از آن مسدود است و به دلیل اینکه ترافیک در سه راه امین حضور ایجاد نشود این بخش مسدود شده و با توجه به شرایط خاصی که دارد ناگزیریم این بخش از تونل را با این شرایط ویژه تطبیق دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در هفته‌های اخیر در برخی از مناطق تهران و نحوه برخورد با این ساخت و سازها گفت: در منطقه ۵ و محدوده مرادآباد کار تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد. امیدواریم در مناطق ۱۹ و ۱۸ نیز این برنامه با قدرت پیگیری شود.

نظر شما