شناسهٔ خبر: 178483 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

دشمن می‌خواهد نظام اسلامی را با حواشی درگیر کند / نباید درگیر دوقطبی‌های کاذب شویم

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت:بنای دشمن بر این است که نظام اسلامی را با حواشی مختلف درگیر کند تا از سرعت حرکت آن بکاهد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دوری از دوقطبی‌سازی‌های کاذب در سطح جامعه اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی، دشمن به این نتیجه رسید که این نظامی که غیرهمسو با ساختارهای جهانی حرکت می‌کند، باید با آن مقابله شود.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی دشمن تلاش کرد تا با ایجاد اختلافات قومی و نژادی در برخی از بخش‌های کشور، انقلاب را با چالش مواجه کند؛ اما خوشبختانه در این مسیر موفق نشد. به طور کلی بنای دشمن بر این است که نظام اسلامی را با حواشی مختلف درگیر کند تا از سرعت حرکت آن بکاهد. به همین دلیل از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن دوگانه‌های مختلف و کاذبی را در کشور ایجاد کرد تا از آن بهره برداری کند.

عباسی ادامه داد: هدف اصلی ما از انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی، رسیدن به تمدن نوین اسلامی است؛ به طوری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که در گام دوم باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم. لذا دشمن نیز به این نتیجه رسیده است که باید سرعتگیرهای متعددی را در این مسیر قرار دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دوگانه‌هایی مانند مذاکره و جنگ، باحجاب و بدحجاب، حجاب اختیاری و حجاب اجباری و...، از جمله دوقطبی‌های کاذبی است که نباید درگیر آن‌ها شویم. دشمن به دنبال این است که با سوء استفاده از ناآگاهی برخی از افراد جامعه، در آتش ساخت دوقطبی‌های کاذب بدمد و از آن بهره برداری کند. باید دقت داشته باشیم که این موضوعات، صرفا برای کاهش سرعت رسیدن ما به اهداف عالی انقلاب اسلامی است.

نظر شما