شناسهٔ خبر: 177963 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت نظارت دقیق بر اجرای درست مصوبات استانی داشته باشد

 محمدصالحی دارانی عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: مصوبات سفرهای استانی دولت در استان ها تغییر می کند و نظارتی بر این موارد وجود ندارد.

به گزارش «نماینده»، حسین محمدصالحی دارانی با اشاره به سفرهای استانی دولت در سال نخست عمر خود گفت: در چند سال اخیر بسیاری از پروژه های عمرانی نیمه تمام و بلاتکلیف مانده با اعزام نمایندگانی از سوی دولت همه این پروژه های برآورد و ارزیابی شد، گزارشی از وضعیت موجود به صورت حضوری و مکتوب به رئیس جمهور ارائه شد اما اشکال و ایرادی که وجود دارد این است که تصمیمات گرفته شده تغییر می کند.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس با بیان اینکه برخی از تصمیمات را در استان تغییر می دهند ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت داشتند در اولویت تخصیص اعتبار قرار گرفتند اما شاهد بودیم در استان ها پروژه ها را جابجا می کنند، تغییر می دهند، برخی ها را حذف می کنند و پروژه های جدید تعریف می کنند.

وی بیان کرد: لازم است از سوی دولت نظارت در اجرای مصوباتی که صادر شده دقیق و درست صورت گیرد. همچنین ابلاغ مصوبات سفرهای استانی مدت ها طول می کشد و حداقل یک تا دو ماه بعد از سفر زمان برد تا مصوبات ابلاغ شود اما هنوز عملیاتی شدن این مصوبات رقم نخورده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: امیدواریم هر چه زودتر مصوبات استانی را تعیین تکلیف کنند و نظارت بیشتر بر کار صورت گیرد در غیر اینصورت مانند دوره های گذشته فقط در حد مصوبه باقی می ماند و دلگرمی و امیدی که از سفرهای رئیس جمهور داشتند متاسفانه از دست می رود.

نظر شما