شناسهٔ خبر: 177884 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تمدید معافیت تحریمی در بخش عدم اشاعه و ایمنی هسته‌ای فریب‌کاری آمریکا است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تمدید معافیت از تحریم‌‎ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش هسته‌ای ایران از سوی آمریکا صرفا فریب کاری و ریاکاری است.

به گزارش «نماینده»، حسین نوش آبادی ، در رابطه با تمدید معافیت از تحریم‌‎ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش هسته‌ای ایران از سوی آمریکا، گفت: سیاست کاخ سفید در مقابل ایران، ایجاد محدودیت است لذا شاهد اعمال تحریم های متعدد هستیم.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع طرح موضوع رفع تحریم در بخش فعالیت‌های خاص مرتبط با عدم اشاعه و ایمنی هسته‌ای صرفا فریب کاری و ریاکاری است.

وی ادامه داد: در واقع آنها می خواهند به دنیا اعلام کنند با ایران همراهی می کنند و این مهم در حالیست که شرکت های فعال خارجی این حوزه به دلیل فشارهای آمریکا با کشورمان همکاری ندارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی است لذا باید خدمات در حوزه هسته ای به کشورمان داده شود، افزود: بنابراین اینکه محدودیت برای ایران ایجاد کنند و سپس بخش از تحریم ها را رفع کنند و منت بگذارند، بر خلاف قوانین و مقررات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ایران به برجام پیوست تا محدودیت ها علیه کشورمان برطرف شود اما مشاهده می شود که آمریکایی ها تحریم های مستمر و جدیدی را اعمال کردند، خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات ایالات متحده توصیه می شود این شیوه نمی تواند مشکلی را برطرف کند بلکه باید همه تحریم های ظالمانه برداشته شود و نهایتا شاهد تحقق منافع ملت ایران باشیم.

نظر شما