شناسهٔ خبر: 177216 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آمریکا در طول تاریخ همواره از جنایت صهیونیست ها حمایت کرده است

علی علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت:در طول تاریخ همواره صهیونیست ها جنایت کرده اند و آمریکا از این جنایات حمایت کرده یا به دنبال توجیه نتایج خونبار آن بوده است.

به گزارش «نماینده»، علی اکبر علیزاده برمی گفت: رژیم صهیونیستی در سابقه خود حمله به ساختمان رادیو و تلوزیون غزه و محل استقرار رسانه ها را دارد و این بار نیز قتل شیرین ابو عاقله خبرنگار با سابقه جنگ را به سیاهه ی جنایات خود اضافه کرده است.

وی افزود: این جنایات برای جلوگیری از انعکاس حملات خون بار این رژیم علیه مردم بی دفاع و در محاصره است تا دنیا نداند که در سرزمین های اشغالی چه می گذرد چرا که آنها از افکار عمومی می ترسند و با سانسور و وارونه جلوه دادن وقایع می خواهند چهره خود را شکل دیگری نشان دهند.

نماینده دامغان تصریح کرد: آمریکا در این جنایات شریک است چرا که همواره از اقدامات صهیونیست ها حمایت کرده است و به آن مشروعیت داده و با حمایت های تسلیحاتی خود باعث کشتار ملت مظلوم فلسطین شده است و این طبیعی است که جنایت علیه خبرنگار شبکه الجزیره را نیز غیر عمد و یا نا شفاف بداند.

به گزارش خانه ملت،وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بازرسان مستقل پس از انجام معاینات دقیق پزشکی قانونی به نتیجه قطعی در مورد منبع گلوله‌ای که شیرین ابوعاقله را به شهادت رساند، نرسیده‌اند.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئول هماهنگی امور امنیتی ایالات متحده در جمع بندی نتایج تحقیقات انجام شده توسط مقامات اسرائیلی و فلسطینی به این نتیجه رسید که گلوله شلیک شده از سلاح نیروهای ارتش اسرائیل به احتمال زیاد مسئول قتل او بوده است، اما او گفت دلیلی برای باور عمدی بودن این کار پیدا نکردیم.

پیش‌تر راوینا شمداسانی، سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، در نشست خبری در ژنو اعلام کرده بود گلوله‌هایی که به شیرین ابوعاقله، روزنامه نگار فلسطینی در کرانه باختری برخورد کرده و باعث کشته شدن وی شده، توسط نیروهای امنیتی صهیونیست شلیک شده است.

نظر شما