شناسهٔ خبر: 177200 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اروپا بجای دنباله‌روی از سیاست‌های آمریکا، ابتکار عمل داشته باشد

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه اروپایی ها بجای اینکه ابتکار عمل داشته باشند، دنباله رو سیاست های ضدایرانی ایالات متحده هستند

به گزارش «نماینده»، حسین نوش آبادی در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت: ادعاهای اروپایی ها نسبت به ایران نادرست است زیرا کشورمان در مسیر برجام حرکت کرده و به تعهداتش جامه عمل پوشانده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هزینه های زیادی برای برجام داده است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که اروپایی ها و آمریکایی ها یک قدم هم برای احیای برجام بر نداشته اند.

وی با بیان اینکه کشورهای حضار در برجام با تشر آمریکایی ها عقب نشینی کردند، ادامه داد: در واقع اروپایی ها بجای اینکه ابتکار عمل داشته باشند، دنباله رو سیاست های ضدایرانی ایالات متحده هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه موضوعات و محورهای گفتگو حول مسائل هسته ای کاملا مشخص است، افزود: بنابراین سران اروپایی باید بدانند تهدید کردن با اصل مذاکرات سنخیت ندارد و عدم رعایت صداقت و اراده نمی تواند به احیای برجام کمک کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای حاضر در برجام باید از صدور چنین بیانیه‌هایی و اتخاذ چنین رویکردی نسبت به ایران پرهیز کنند زیرا فقط به موانع می افزاید.

نظر شما